اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنج ماهه‌ اول سال 90 صورت گرفت؛

ایجاد بیش از 25 هزار شغل جدید در استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: طی پنج ماهه‌ نخست سال جاری تعداد بیست و پنج هزار و156 شغل جدید از محل تعهد ایجاد60هزارشغل جدید در استان کرمانشاه ایجاد شده است.

ایجاد بیش از 25 هزار شغل جدید در استان کرمانشاه
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کر‌مانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ سید دادوش هاشمی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد بیست و پنج هزارو156شغل جدید( از محل تعهد 60هزار شغل درسال جاری برای استان کرمانشاه) ایجاد شده است و یقین دارم با تلاش مدیران و همکاران مسئول باقیمانده‌ی تعهد یعنی ایجاد 35 هزار شغل جدید تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: از 70میلیارد تومان تسهیلات ابلاغی طرح حمایت و ساماندهی مشاغل خانگی تاکنون تعداد نه هزار و993نفر در قالب طرح‌های مستقل و پشتیبان ثبت‌نام شده‌اندو برای هزار و 679طرح از سوی دستگاه‌های اجرایی مجوز صادر گردیده و ازاین تعداد 643مورد با تسهیلاتی به میزان بیست و پنج هزارو853 میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
هاشمی در پایان گفت: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در بخش صنعت در مجموع 48طرح با میزان سرمایه گذاری سه میلیون896 یورو در حال بررسی است که تاکنون 13طرح با سرمایه گذاری 313میلیون یورو مصوب و به صندوق مذکور معرفی شده و سایر طرح‌ها نیز در حال بررسی و تکمیل مدارک هستند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول