اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سابق کمیته امداد فیروزکوه خبرداد:

اختصاص 37 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به مددجویان

خبرگزاری فارس: مدیر قبلی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: وام خوداشتغالی و خودکفایی از منابع بانکی، بالغ بر 37 میلیارد و 920 میلیون ریال برای 570 خانواده در این شهرستان در نظر گرفته شد.

اختصاص 37 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به مددجویان
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سعید فلاح در آیین تودیع خود که در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، به بیان عملکرد سه ساله در مدت زمان تصدی خود در این شهرستان پرداخت.
وی اظهار داشت: در این مدت، وام خوداشتغالی و خودکفایی از منابع بانکی با کارمزد چهار درصد، بالغ بر 37 میلیارد و 920 میلیون ریال برای 570 خانواده در شهرستان فیروزکوه در نظر گرفته شد که 110 خانواده تاکنون موفق به دریافت وام شدند.
مدیر سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه افزود: همچنین در مدت سه سال گذشته پرداخت وام قرض‏الحسنه از منابع امدادی بدون بهره بالغ بر 4 میلیارد و 900 میلیون ریال به 540 خانوار صورت گرفته است.
فلاح ادامه داد: همچنین پرداخت وام قرض‏الحسنه ودیعه مسکن بانکی با کارمزد چهار درصد برای 180 خانواده بالغ بر 3 میلیارد و 550 میلیون ریال از دیگر اقدامات است.
وی تصریح کرد: ساخت سرویس بهداشتی و حمام در بیشتر از 10 روستا با هزینه‏ای بالغ بر 900 میلیون ریال به صورت بلاعوض نیز در این مدت صورت گرفته است.
مدیر سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه گفت: همچنین تهیه جهیزیه برای نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و غیر از آن از دیگر اقدامات بوده است.
فلاح تصریح کرد: همچنین پرداخت هزینه‏های عمرانی و تعمیرات مسکن به صورت بلاعوض، خدمات دانشجویی و ... از دیگر اقدامات بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین در این مدت بالغ بر 400 میلیون ریال از محل زکات فطره در شهرستان فیروزکوه جمع‏آوری شد.
مدیر سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه افزود: سامانه اتوماسیون اداری این نهاد نیز به عنوان دومین اداره راه‏اندازی شد.
فلاح گفت: همچنین برگزاری مراسم افطاردهی، جشن عاطفه‏ها و نیکوکاری، توزیع سبد کالای غذایی، اعزام افراد زیرپوشش به اردوهای راهیان نور و مشهد مقدس، رنگ‏آمیزی فضای ساختمان اداری به منظور شاداب‏سازی روحیه کارکنان و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت سه سال گذشته است.
وی تاکید کرد: از اینکه به من اعتماد کردند و اجازه فعالیت در سنگر دیگری را به من عطا کردند، سپاسگزارم.
سعید فلاح به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند انتخاب شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول