اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب خطاب به سران سه قوه در کشور:

غارت سرمایه مردم با وجود مشکلات اشتغال پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بناب گفت: نباید در کنار بحران بیکاری و بی‌برنامه‌گی در کشور، سرمایه عظیمی در کشور مورد غارت قرار گیرد و آب از آب تکان نخورد و در آخر هم هیچ‌کس نفهمد که چه اتفاقی افتاد.

غارت سرمایه مردم با وجود مشکلات اشتغال پذیرفتنی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس و در جمع مسئولان شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جریان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس درس عبرت و حجت برای فرد فرد ملت ایران است.
وی تأکید کرد: بعد از این همه مقاومت و پایداری، نظام جمهوری اسلامی برای ما یک میراث گرانبهاست و باید بیش از پیش از این میراث گرانبها مواظبت و حراست کنیم.
امام جمعه بناب همچنین از دفاع مقدس به عنوان امانت شهدا نام برد و گفت: با تمام توان و ظرفیت باید از آن پاسداری کنیم.
وی در ادامه سخنان خود اذعان کرد: این انقلاب امانت 1.5 میلیارد نفر مسلمانان دنیا در دستان ماست و باید با چنگ و دندان از آن حمایت کنیم.
باقری بنابی با بیان اینکه امروز تمام دشمنان نظام بر این مطلب واقفند که تمام حرکت‌های مقدس مسلمانان در روی زمین امروز توسط این نظام و رهبری به صورت مستقیم و غیرمستقیم هدایت می‌شود، قیام ملت‌های منطقه را متأثر از انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز که جوانان مصر سفارت اسرائیل را تسخیر می‌کنند و یا انقلابیون لیبی معتقدند که قانون اساسی آنها از قرآن اخذ خواهد شد، حرف‌ها و اقدامات ساده‌ای نیست.
 وی تصریح کرد: امام راحل (ره) این وعده‌ها را به ما داده و خیانت به این کشور خیانت به خدا و خیانت به پیغمبر اکرم (ص) است و خیانت به این نظام خیانت به تمام ملل اسلامی است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اختلاس صورت گرفته در کشور گفت: با توجه به رقم اختلاس که روزنامه‌ها و رسانه‌ها به آن پرداختند، به مسئولان و سران هر سه قوه پیام می‌دهم و بی پرده اعلام خطر می‌کنم که اعتقاد و اعتماد درونی مردم را دریابند و ضمن پرهیز از هرگونه فرافکنی، واقعیت‌ها را با مردم در میان بگذارند.
وی تصریح کرد: از این سرمایه عظیم ملت همه و همه باید پاسداری کنند و نگذارند نامحرمان برای خود سوژه تهیه کنند.
باقری بنابی همچنین از مسئولان خواست دست‌های خلاف را در این اختلاس افشا کنند و آنها را به سزای اعمال خود برسانند و به جای بدبین کردن مردم به زمین و زمان، معامله را کنار گذاشته و افراد متخلف را شناسایی و آنها را به مردم معرفی کنند و با اعتماد و اعتقاد مردم بازی نکنند.
امام جمعه بناب با بیان اینکه دنیا نظاره‌گر ماست و می‌خواهیم برای دنیا الگو باشیم، اضافه کرد: اینگونه اقدامات در کشور قابل قبول نیست و نباید در کنار بحران بیکاری و بی‌برنامه‌گی در کشور، سرمایه عظیمی در کشور مورد غارت قرار گیرد و آب از آب تکان نخورد و در آخر هم هیچ‌کس نفهمد که چه اتفاقی افتاد.
امام جمعه بناب ضمن هشدار به مسئولان بلند پایه کشور خاطرنشان کرد: هرگونه سکوت در این زمینه را خیانت می‌دانم.
باقری بنابی در پایان با اشاره به فرارسیدن بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، این مناسبت را به تمام فرهنگیان تبریک و تهنیت گفت.
وی همچنین برای مدیریت آموزش و پرورش جدید شهرستان موفقیت آرزو و اظهارامیدواری کرد بتواند برنامه‌های مناسبی را برای تربیت دانش‌آموزان داشته باشد.
امام جمعه بناب در عین حال گفت: همه ما وظیفه داریم در این مسئولیت خطیر و رسالت بزرگ برای رسیدن به اهداف خود به ایشان کمک کنیم.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول