اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین:

دستگیری 18 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از دستگیری 18 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در قزوین خبر داد.

دستگیری 18 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین
سید حسن فخار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران انتظامی استان قزوین با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در تمامی شهرستان‌های استان قزوین، سه قاچاقچی، 15 توزیع‌کننده و 69 نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: مأموران از این افراد دستگیر شده 10 کیلو و 373 گرم انواع مخدر کشف و ضبط کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در این اقدام از 31 منزل مسکونی بازرسی و 17 نقطه آلوده پاکسازی شد.
وی در ادامه با اشاره به کشف سی‌دی‌های غیر مجاز و تجهیزات ماهواره‌ای اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری 11 قزوین پس از کسب خبر مبنی بر تهیه و توزیع سی‌دی غیرمجاز در این شهرستان موضوع را بررسی و در دستور کار خود قرار دادند.
فخار عنوان کرد: مأموران پس از تحقیقات و اطمینان از صحت خبر در اقدامی پلیسی متهم را با یک دستگاه سواری هیوندا شناسایی کرده و خودرو متهم را مورد بازرسی قرار دادند که در این اقدام 10 هزار سی‌دی غیرمجاز کشف و متهم 35 ساله دستگیر شد.
وی اعلام کرد: همچنین در اقدام دیگری، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان تاکستان در بازرسی از پنج منزل مسکونی تعداد 67 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل 35 دستگاه ال‌ان‌بی، 27 صفحه دیش و پنج دستگاه رسیور کشف و ضبط کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: از آنجا که پلیس به صاحبان این پنج منزل مسکونی در گذشته برای جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای تذکر داده است، این افراد دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول