اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری نیروی انتظامی صورت گرفت؛

پاکسازی 17 منطقه آلوده به مواد مخدر در چهارمحال‌و‌بختیاری

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: با همکاری نیروی انتظامی، دادگستری و دستگاه‌های ذی‌ربط این استان 17 نقطه چهارمحال و بختیاری پاکسازی شده است.

پاکسازی 17 منطقه آلوده به مواد مخدر در چهارمحال‌و‌بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله گودرزی بعد از ظهر امروز در نشست کمیته مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: ایجاد اردوگاه معتادان در شهرکرد به‌منظور مقابله با معضل اعتیاد و درمان معتادان بیش از پیش لازم و ضروری است.
وی بر ضرورت جداسازی زندانیان جرائم اعتیاد و مواد مخدر از سایر جرائم تأکید کرد و گفت: نگهداری معتادان در کنار زندانیان جرایم مختلف، آسیب‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد.
گودرزی با تأکید بر اینکه در عصر حاضر مواد مخدر از بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین مشکلات جامعه بشری است، گفت: مواد مخدر عصر حاضر که تریاک و مشتقات آن است، خطرشان بزرگ‌تر از خطر شرب خمر است.
معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد:  پس اگر خمر، دین مردم، عقل و جزئی از مال و سلامت انسان را از بین می‌برد، موادمخدر کل مال انسان را از بین می‌برد و کل بشریت را نابود می‌کند.
وی اضافه کرد: تولید غیرقانونی مواد مخدر، قاچاق و سوءاستفاده و مصرف آنکه با خشونت و فساد همراه است، سلامت عمومی را تقریبا در همه کشورها به مخاطره افکنده و مشکلات اجتماعی و اقتصادی توأم با بی‌ثباتی سیاسی ایجاد کرده است.
گودرزی بر ضرورت همکاری متصدیان امر با استفاده از فرهیختگان و اشخاص باتجربه و موسسات (NGO) در کاهش تولید و ورود مواد مخدر به کشور تأکید کرد و گفت: چند سالی است در کشورهای کوچک منطقه معتاد را بیمار نامیدند و ایشان را به‌دور از هرگونه الصاق اعمال مجرمانه، زیر نظر پزشکان و روانپزشکان مداوا کردند و این هزینه‌ها را خود کشور بر عهده می‌گرفت.
وی تأکید کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران، کشور پهناور و بزرگی است و با کشورهای زیادی مرزهای بزرگی دارد، بر همین اساس حل معضل مواد مخدر کار ساده‌ای نیست اما اشخاص کارآمد می‌توانند راهکارهای خوبی را در این راستا ارائه کنند که مطمئنا این معضل حل شدنی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول