اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه خبر داد:

اغاز فعالیت ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سوادکوه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به حضور 6 هزار سوادکوهی در جبهه‌های هشت ساله دفاع مقدس از آغاز فعالیت ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سوادکوه خبر داد.

اغاز فعالیت ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سوادکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی در جلسه کارگروه پشتیبانی ستاد دفاع مقدس شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه شهدای ما در دفاع مقدس، احساس غرور و جوانمردی را در نسل‌های بعد از خود به یادگار گذاشتند، گفت: وظیفه همه ماست تا در دوران تهاجم فرهنگی از راه روشن آنان پیروی کنیم.
معاون فرماندار سوادکوه با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 200 هزار شهید سرافراز جمهوری اسلامی در دفاع مقدس افزود: استکبار جهانی با همه توان در برابر نهال نوپای انقلاب اسلامی قرار گرفت و با همه ابهت پوشالی خود مژده پیروزی آسان را تبلیغ می‌کرد.
رحمتی عنوان کرد: دشمن شاخص ایمان و تبعیت از ولی فقیه را در محاسبات خود بررسی نکرده بود که عوامل اصلی پیروزی فرزندان ایران اسلامی بود.
وی با اشاره به بیش از 10 هزار شهید مازندران یادآور شد: این شهیدان و ایثارگران مازندران با فاصله هزاران کیلومتری از خط مقدم خود را به آنجا رساندند تا به فرمان رهبری گردن نهند.
معاون فرماندار شهرستان سوادکوه به حضور دو خانواده سه شهید و 11 خانواده دو شهید در شهرستان سوادکوه اشاره کرد و ابراز داشت: 421 شهید سوادکوه سند افتخار و سربلندی سوادکوهی‌ها است.
عضو ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سوادکوه به حضور 6 هزار سوادکوهی در دفاع مقدس هشت ساله اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان سوادکوه 13 سردار شهید، 38 پاسدار شهید، 189 بسیجی شهید، 24 ارتشی شهید، 170 سرباز شهید و 16 طلبه شهید را تقدیم انقلاب کرده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: 135 شهید سوادکوهی متاهل و 286 شهید سوادکوهی مجرد بودند.
رحمتی با تاکید بر اینکه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان سوادکوه باید با استفاده از همه توان شهرستانی به برگزاری باشکوه این هفته بپردازد، اذعان داشت: این ستاد با حضور مسئولان مختلف شهرستانی به مدیریت برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس می‌پردازد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول