اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران اعلام کرد:

رتبه نخست رباط‌ کریم در بودجه طرح‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: استاندار تهران اعلام کرد: از حیث مبلغ اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌های هفته دولت، شهرستان رباط کریم رتبه نخست را در میان شهرستان‌های این استان به خود اختصاص داده است.

رتبه نخست رباط‌ کریم در بودجه طرح‌های عمرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، مرتضی تمدن گفت: در هفته دولت 515 طرح با بیش از 400 میلیارد تومان از سوی خدمتگزاران مردم در دولت و استانداری به شهروندان استان هدیه می‌شود.
وی افزود: بیشترین طرح‌های این هفته مربوط به بخش‌های زیربنایی همچون راه، کشاورزی، آب و فاضلاب، عمران شهری، تولیدی و اقتصادی، ورزشی و طرح‌های آموزشی و فرهنگی دانست.
این مسئول با بیان اینکه در هفته دولت بیش از 35 طرح اقتصادی و تولیدی در سطح استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: از مجموع طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت بیش از 200 طرح از محل اعتبارات استانی و 40 طرح از اعتبارات ملی و مابقی نیز از سایر منابع هزینه و اقدام شده است.
تمدن ابراز داشت: از حیث مبلغ اعتبارات اختصاص یافته به طرح‌های هفته دولت، شهرستان رباط کریم با اختصاص 146 میلیارد تومان رتبه اول را در میان شهرستان‌های استان  به خود اختصاص داده است.
لازم به  ذکر است، بهره‌برداری از 3 هزار واحد مسکونی مهر، بهسازی و تعریض محور وهن‌آباد، آبرسانی به روستای علی‌آباد، تصفیه‌خانه شهرک صنعتی نصیرشهر، دبیرستان دکتر مصلی‌نژاد، هنرستان نورانی‌پور ساخت تجهیزات دریایی و شناورهای تخصصی و جدول‌گذاری و آسفالت معابر شهر رباط کریم از جمله طرح‌هایی است که تا پایان هفته دولت توسط مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهند شد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول