اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

نتایج کاربردی آمار برای جامعه روشن شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: در صورتی می‌توان به مشارکت حداکثری در این طرح دست یافت که نتایج و ثمرات کاربردی آمار و سرشماری برای جامعه روشن شود.

نتایج کاربردی آمار برای جامعه روشن شود
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی در دیدار ستاد اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 اظهار داشت: ایجاد این باور در مردم که با داشتن آمار صحیح و دقیق، کاستی‌ها و مشکلات شهر و استان با برنامه‌ریزی کارشناسان به حداقل خواهد رسید مشارکت عمومی و حداکثری آنان را به دنبال دارد.
عباس نیاوند، رئیس ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در خراسان رضوی نیز لازمه مدیریت در هر مجموعه را برنامه‌ریزی دانست و گفت: شالوده برنامه‌ریزی داشتن آمار و اطلاعات صحیح و هدف‌گذاری بر اساس آن آمار است.
وی افزود: در این مرحله از سرشماری هشت هزار و 500 نفر مشارکت خواهند داشت که دقت، سرعت و سلامت سه شاخصه اصلی آنان در جمع آوری اطلاعات و آمار است.
نیاوند خواستار تبیین جایگاه آمار در برنامه‌ریزی‌ها توسط ائمه جمعه و آماده‌سازی مردم برای اجرای هر چه بهتر این طرح شد.
هادی ذاکری قائم مقام ستاد اجرایی سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در استان از برگزاری 20 جلسه هم اندیشی و صدور 123 حکم برای مدیران اجرایی ستادهای استانی و شهرستانی سرشماری نفوس و مسکن خبر داد و افزود: در این طرح از مجموع 282 شاخص کلان کشوری تعیین شده برای برنامه‌ریزی به 197 شاخص پاسخ داده می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول