اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف پیشگیری از شیوع وبا؛

آب شرب اردبیل گندزدایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای استان اردبیل گفت: طبق توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی در خصوص شیوع بیماری وبا آب شرب اردبیل گند زدایی کامل می‌شود.

آب شرب اردبیل گندزدایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده صبح امروز در دومین گردهمایی معاونین، مدیران ستادی و امور تابعه شرکت آبفای استان اردبیل اظهار داشت: تمام مدیران امورات تابعه دقت لازم در خصوص گندزدایی مخازن و شبکه آب شرب، کنترل فشار شبکه، کاهش هدر رفت، شناسایی و برخورد با انشعابات غیر مجاز، اصلاح و بازنگری شبکه‌های فرسوده و انشعابات غیراستاندارد، تعویض کنتورهای خراب، مدیریت و نگهداری از تاسیسات و تعمیرات پیشگیرانه از موارد بسیار ضروری و حائز اهمیت است را معمول دارند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: با توجه به مشکلات صورت گرفته بعد از هدفمند سازی یارانه‌ها در برگشت وجوه واریزی از حساب خزانه که ضرورت مدیریت مالی در شرکت و امور تابعه را می‌طلبد باید از هزینه‌های غیر ضروری خودداری شود.
وی با تاکید بر پرداخت هزینه‌های ضروری در امور ابراز داشت: اگر هزینه‌ای در شرکت صورت می‌گیرد هزینه‌های ایجاد شده باید در راستای خدمات هر چه بهتر با هدف جلب رضایت مشتری باشد و تمام پرداخت‌ها ضروری در موعد مقرر صورت پذیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین مدیرعامل آبفای اردبیل به بازدید وزیر نیرو از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مرزی پارس‌آباد ابراز داشت: پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد هم اکنون 30 درصد است.
این مسئول بیان داشت: طول شبکه اصلی فاضلاب شهری 32 کیلومتر و طول شبکه فرعی فاضلاب شهری 105 کیلومتر است.
وی افزود : فرایند تصفیه فاضلاب به روش لجن فعال هوادهی گسترده و متوسط تصفیه فاضلاب در سال آغاز 15 هزار و 729 مترمکعب در روز و حداکثر فاضلاب در سال مقصد 39 هزار و 333 مترمکعب در روز است.
این مسئول ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب پارس‌آباد تا پایان سال 89 را معادل 82 میلیارد و 660 میلیون ریال بوده و جهت تکمیل طرح به 120 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
 رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل خاطرنشان کرد: از اقدام‌های انجام شده در شبکه فاضلاب شهری و تصفیه‌خانه پارس‌آباد می‌توان به اجرای 5.28 کیلومتر از شبکه اصلی فاضلاب شهری و 95 کیلومتر از شبکه فرعی اشاره کرد که 100 درصد جمعیت شهر پارس‌آباد را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول