اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

افتتاح 6 تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: در حال حاضر 6 تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در سطح شهرک‌های صنعتی گیلان در حال بهره‌برداری است.

افتتاح 6 تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید عباسیان‌امین بعد از ظهر امروز در جلسه شهرک‌های صنعتی استان بهره‌برداری از پنج پروژه عمرانی و پنج واحد صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان را از اقدام‌های این شرکت در هفته دولت امسال عنوان کرد.
وی افزود: پنج پروژه عمرانی شامل دو تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در شهرک‌های صنعتی لاهیجان و شفت، پروژه گازرسانی شهرک صنعتی آستارا، فاز سوم شبکه 20 کیلو ولت شهرک صنعتی سفیدرود رشت و خیابان‌کشی ناحیه صنعتی در دست احداث خمیران انزلی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان میزان اعتبار هزینه این تعداد پروژه را در مجموع بالغ بر 26 میلیارد ریال در هفته دولت عنوان کرد و افزود: پروژه‌های مذکور با حضور مدیران دستگاهای اجرایی استان به بهره‌برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه دو پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی از پروژه‌های ملی بوده، ادامه داد: بودجه آن از محل اعتبارات ملی و عمرانی تامین می‌شود.
عباسیان‌امین با اشاره به احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی گیلان متذکر شد: در حال حاضر شش تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در سطح شهرک‌های صنعتی گیلان در حال بهره‌برداری است.
این مسئول اضافه کرد: یک تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در شهرک صنعتی تالش نیز در حال اجرا بوده و هفت تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آستانه‌اشرفیه، رودسر، مارلیک، سکام رضوانشهر، سردار جنگل فومن و اطاقور لنگرود در دست مطالعه است که به‌زودی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به افتتاح پنج واحد صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان در هفته دولت اشاره کرد و بیان داشت: این واحدهای صنعتی با هماهنگی سازمان صنایع و معادن استان و حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسیده است.
وی میزان سرمایه‌گذاری این تعداد واحد صنعتی را بالغ بر 130 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با افتتاح این واحدها برای 132 نفر اشتغال ایجاد شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان درباره فعالیت این واحدهای صنعتی اذعان داشت: این تعداد واحد صنعتی در زمینه‌های، صنایع فلزی، بسته‌بندی، سلولزی و دارویی فعالیت می‌کنند و در شهرک‌های صنعتی تالش، صومعه‌سرا و انزلی مستقر هستند.
انتهای پیام/ن20
                                                                                                                                     
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول