اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ناحیه سپاه زابل خبر داد:

افزایش 30 درصدی خدمات انجام شده در طرح هجرت 3

خبرگزاری فارس: جانشین ناحیه سپاه زابل گفت: با تلاش یک هزار و 150 بسیجی، حجم کار انجام شده در طرح هجرت سه در زابل، 30 درصد افزایش داشته است.

افزایش 30 درصدی خدمات انجام شده در طرح هجرت 3
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، علی ثمره حسینی صبح امروز مراسم اختتامیه طرح هجرت سه در زابل اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهم بسیج سازندگی طرح هجرت است که همه ساله با حضور اقشار مختلف جامعه نسبت به ارائه خدمات بهداشتی درمانی، جمع‌آوری محصولات کشاورزی، تعمیر مساجد و مدارس، ساخت مسکن محرومان اقدام می‌کند.
جانشین ناحیه سپاه زابل افزود: طرح هجرت سه از تیرماه امسال آغاز و تا امروز ادامه داشت که امسال با همکاری خوب آموزش و پرورش، 8 هزار و 40 نفر روز  ساعت کار انجام شده است.
وی بیان داشت: 235 دانش‌آموز از کلاس‌های فنی‌و‌حرفه‌ای در این مدت استفاده کرده‌اند.
ثمره حسینی ادامه داد: یکی دیگر از خدمات موثر طرح هجرت سه، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به محرومان است که با اعزام بسیجیان پزشک به مناطق محروم، یک هزار و 900 نفر روز ساعت ویزیت رایگان در منطقه سیستان انجام شده است.
جانشین ناحیه سپاه زابل بیان داشت: 23 تیم پزشکی به مناطق مختلف اعزام و  کار ترویج فرهنگ خدمات‌رسانی، تقویت روحیه نوع دوستی و ارتقاء سلامت عمومی را در بر عهده دارند.
وی گفت: با اعزام هشت گروه جهادی برای کار مرمت و بازسازی و بسیج یک هزار و 150 نفر از اقشار مختلف و ... حجم کارهای انجام شده طرح هجرت سه نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.
معاون فرماندار زابل نیز در این مراسم گفت: در طرح هجرت سه آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌توانست وارد کار شود، با بسیج شدن همه و دست به دست‌هم دادن، این طرح بخوبی و با افزایش 30 درصدی به اتمام رسید.
حبیب‌الله راهداری بیان کرد: تلاش و همت بسیجیان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف در گرمای طاقت‌فرسای تابستان امسال برای خدمت به محرومان بی‌نظیر بود که امیدواریم این خدمات بی‌منت جزو باقیات و صالحات برای آنها محسوب شود.
انتهای پیام/م20    
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول