اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

طرح هجرت 3 زمینه رشد دانش‌آموزان را در پی‌دارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش وپرورش زابل گفت: زمینه رشد، تعالی و پیشرفت دانش‌آموزان در کلاس‌های طرح هجرت فراهم میشود.

طرح هجرت 3 زمینه رشد دانش‌آموزان را در پی‌دارد
حسن معزی ظهر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: دانش‌آموزانی که در طرح هجرت سه حضور داشته‌اند، چند گام از دیگر دانش‌آموزان جلوتر هستند.
وی فعالیت‌های طرح هجرت سه را رنگ‌آمیزی، زیبا‌سازی، مرمت و شعارنویسی و تعمیرمیز و نیمکت مدارس عنوان کرد و افزود: تعداد شش واحد آموزشی رنگ آمیزی، زیباسازی و شعار نویسی و تعداد دو واحد آموزشی میز و نیکمت آنان تعمیر شده است.
معزی تعداد ساعات روز کار اختصاص یافته به شهرستان زابل را 3 هزار نفر روز کار اعلام کرد و افزود: از این تعداد 3 هزار و 600 نفر روز کار توسط برادران و تعداد یک هزار و 400 نفر روز کار به خواهران اختصاص داشته است.
وی نتایج طرح هجرت سه را خوب توصیف کرد و گفت: دانش‌آموزان با حضور در این طرح ضمن رشد فردی و اجتماعی از رشد شخصیتی نیز برخوردار میشوند.
مدیر آموزش و پرورش زابل شرکت در طرح اوقات فراغت را زمینه رشد فردی و اجتماع دانش‌آموزان دانست و بیان داشت: اوقات فراغت باعث میشود تا فرهنگ اجتماعی به یک توسعه بهتری برسد.
معزی در ادامه از بسیج فرهنگیان و دانشجویان که شرایط مناسب را برای حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در این طرح فراهم کردند و همچنین از همه معلمان و اساتید شرکت کننده در این طرح تقدیر کرد.
در پایان این مراسم از تعدادی از افرادی که فعالیت چشمگیری در طرح داشته‌اند با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.
‌انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول