اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 5 هزار میلیون ریال؛

سالن ورزشی ماسال افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت سالن ورزشی شهید رامین امیری در شاندرمن ماسال با اعتبار 5 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

سالن ورزشی ماسال افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، استاندار گیلان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهید امیری شاندرمن اظهار داشت: مردم آگاه و انقلابی ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها نشان داده‌اند که پشتیبان نظام و دولت هستند و در هر عرصه‌ای که نیاز به حضور آنها باشد با تمام توان حاضر میشوند. 
‌وی، تلاش دولت عدالت‌محور برای برطرف کردن محرومیت از دورترین نقاط کشور را از خصیصه‌ و ویژگیهای این دولت برشمرد و افزود: دولت مهرورز برای زدودن محرومیت از دورترین و صعب‌العبورترین نقاط کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده و نتیجه این تلاش‌ها به خوبی مشهود و ملموس است. 
استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره شاخصه‌های دولت در نظام جمهوری اسلامی گفت: حرکت در راه دین الهی، پاکدامنی، صراحت بیان و صداقت و همچنین توجه به محرومان از شاخصه‌های دولت در این نظام بوده است. 
وی افزود: دولتمردان نهم و دهم از مردمی‌ترین مسئولان هستند و یکی از مصادیق و نشانه‌های مردمی بودن دولت حضور مستمر مسئولان در بین مردم و رسیدگی و پیگیری مشکلات آنان به صورت چهره‌‌به‌چهره است. 
سعادتی با اشاره به هجمه‌های دشمنان اسلام به انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همان اوائل انقلاب برای دشمنان خوشایند نبود و دشمنان از ابتدا اقدام به ترور شخصیت‌های بزرگی چون شهیدان رجایی و باهنر کرده و سعی داشتند با این کار به انقلاب صدمه وارد کنند. 
به گفته وی، دولت نهم و دهم به منظور تسریع در روند فعالیت‌های عمرانی در راستای توسعه کشور امکانات زیادی را بسیج کرده است. 
مقام عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم با تمام توان از نزدیک مشکلات و تنگناها را شناسایی کرده است، خاطرنشان کرد: دولت مناسب با این مشکلات مصوبات ارزشمندی را برای اجرا تصویب کرده است.
وی افزود: کارنامه دولت نهم و دهم بیانگر این واقعیت است که روند تکمیل طرح‌های عمرانی با اولویت در این پنج سال از شتاب بیشتری برخوردار بوده است. 
سعادتی با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار گیلان با حضور پرشور و همگام با ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان بار دیگر وحدت و یکپارچگی مسلمانان را به جهانیان نشان دادند.
وی، روز قدس را روز بیداری، بصیرت و هوشیاری مسلمانان برای مبارزه با تروریسم جهانی و در رٱس آن رژیم‌ صهیونیستی و آمریکای جهانخوار عنوان کرد. 
به گزارش فارس، سالن ورزشی چند منظوره شهید رامین امیری در شاندرمن ماسال با اعتبار 5 هزار میلیون ریال و به مساحت یک‌هزار و 336 مترمربع با حضور استاندار گیلان، مردم و مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول