اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال صبای قم:

با بازی منسجم شهرداری را بردیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: تلاشمان این بود که از ساوه با کسب سه امتیاز خارج شویم و این مهم در حالی محقق شد که خوب و منسجم بازی کردیم.

با بازی منسجم شهرداری را بردیم
حسن گنجیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برتری تیمش مقابل شهرداری ساوه در مصاف دو تیم از هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و تلاش زیادی انجام دادیم که در این بازی نتیجه را از آن خود کنیم، به نظر من صبا برای کسب سه امتیاز این بازی قدرتمندنه بازی کرد.
وی با تاکید بر اینکه به نظر من صبای قم لایق کسب سه امتیاز این دیدار بود، عنوان کرد: در این مسابقه در نیمه نخست کار را خوب آغاز کردیم و حتی می‌توانستیم بدون دریافت گل زمین را ترک کنیم اما چند اشتباه در کارهای دفاعی سبب شد که اختلاف دو گل ایجاد شود و سه بر یک از حریف عقب بیافتیم اما گل لحظات پایانی نیمه نخست، امید ما برای بازگشت به جریان بازی در نیمه دوم را حفظ کرد.
مربی تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: ما برای کسب پیروزی در این دیدار بعد از اینکه عقب افتادیم، تمرکز خود را حظ کرده و با انتخاب شیوه مناسب بازی، در نیمه دوم متحول شدیم و نه تنها سه گل به میزبان زدیم بلکه اجازه ندادیم آنها به دروازه صبا نزدیک شوند.
وی در خصوص ارزیابی خود از این دیدار تصریح کرد: بازیکنان ما با ارائه بهترین نمایش خود در خانه حریف خوب و هجومی بازی کرد و در نیمه دوم بیشتر زمان‌های مسابقه کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم، قدر فرصت‌ها را دانستیم و به سه امتیاز دست یافتیم.
گنجیان عنوان کرد: موقعیت‌های این بازی برای تیم ما زیاد بود و زمانی که ما از شهرداری ساوه عقب افتادیم با حفظ انسجام تیمی خود رو به بازی هجومی آوردیم تا گل‌های خورده را جبران کنیم که این موضوع سبب شد تا بازیکنان ما جلو کشیده و میزبان خود ضد حمله بزند و به همین خاطر بود که صبا چند‌ بار صاحب موقعیت گلزنی شد و خوشبختانه به برتری پنج بر سه دست یافت.
وی خاطرنشان کرد: از تمام بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که تمام تلاش خود را به کار بستند تا از این مسابقه امتیاز بگیریم، ما در این دیدار نشان دادیم که در خانه حریفان هم تیم بزرگ و توانمندی هستیم و می‌توانیم کارهای بزرگ‌تری در ادامه لیگ سیزدهم انجام دهیم.
تیم فوتسال صبای قم با کسب برتری پر گل پنج بر سه مقابل تیم فوتسال شهرداری ساوه در هفته چهارم از دور رفت رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، به سومین پیروزی خود در این فصل رسید و 9 امتیازی شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول