اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد:

کاهش جرایم در 5‌ ماه نخست امسال

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توجه به برخورد قاطع دستگاه قضایی و حضور فعال عوامل نیروی انتظامی، میزان جرایم در پنج‌ ماهه نخست سال جاری در استان قم کاهش یافته است.

کاهش جرایم در 5‌ ماه نخست امسال
محمدرضا میر‌حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ویژگی‌های شهر مقدس قم اظهار کرد: شرایط قم ایجاب می‌کند که دستگاه‌ قضایی و نیروی انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی برخورد جدی‌تری داشته باشند.
وی افزود: تعامل بسیار خوبی میان فرماندهی انتظامی و دستگاه قضایی استان قم برقرار است به همین دلیل از ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی مناسبی برای برخورد قوی با اراذل و اوباش و افراد برهم‌زننده نظم عمومی انجام شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان موفقیت‌ طرح‌های افزایش امنیت اجتماعی در قم عنوان کرد: در ارتباط با برخورد نیروی انتظامی با خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان آلوده و پرخطر که وجود آنها در برخی محلات آلوده قم موجب رنجش خاطر شهروندان شده بود، نیروی انتظامی وارد عمل شده و طرح والعادیات را از ابتدای سال جاری به مرحله اجرا درآورد.
وی اظهار کرد: کنترل سارقین و تمام ناهنجاری‌هایی که در شهر قم وجود داشت با اجرای طرح امنیت اجتماعی به صورت محله محور و با مشارکت شهروندان انجام شد.
میرحیدری با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضایی استان و حضور فعال عوامل نیروی انتظامی تصریح کرد: تمام این تلاش‌ها سبب شد که در پنج ‌ماه نخست سال جاری شاهد کاهش جرایم در سطح استان قم باشیم.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از استقبال مردم مومن و ولایت‌مدار قم از اجرای طرح امنیت اجتماعی خبر داد و ابراز کرد: ناامنی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است به همین دلیل شهروندان قمی در قبال ارتقا امنیت اجتماعی خود توجه لازم را داشته و همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشتند.
وی اطلاعات ارائه شده از سوی مردم به پلیس 110 و ستاد خبری پلیس اطلاعات استان را موجب پیشرفت بهتر طرح دانست و افزود: برخی افراد نیز با مراجعه حضوری به مراکز نیروی انتظامی به ارائه اخبار و اطلاعات مناسب از اراذل و اوباش اقدام کردند که در شناسایی افراد مخل نظم و امنیت عمومی مورد استفاده قرار گرفت.
میرحیدری با تقدیر از همه کسانی که نیروی انتظامی را با ارائه اطلاعات صحیح در انجام طرح امنیت اجتماعی یاری کردند، اظهار کرد: انتظار ما از شهروندان و تمام زائرین و مجاورین حرم مطهر حضرت معصومه(س) این است که در صورت داشتن هرگونه اطلاعی از سارقین، فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش،‌ این موارد را به ستاد خبر پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از طریق شماره 2183100 اطلاع دهند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم تاکید کرد: ارائه اطلاعات صحیح از سوی مردم موجب می‌شود که نیروی انتظامی برخورد لازم را با افرادی که نظم و امنیت عمومی جامعه را به خطر می‌اندازند انجام دهد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول