اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه جمعه؛

چهارمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی پایان یافت

خبرگزاری فارس: چهارمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی شامگاه جمعه در بیمارستان رضوی به کار خود پایان داد.

چهارمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ،اختتامیه چهارمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی با حضور 400 متخصص قلب و عروق شامگاه جمعه برگزار شد که در این مراسم پروفسور پاراپاس رئیس انجمن قلب اروپا، محسن رجایی، دبیر علمی کنگره سخنرانی کردند.
پروفسور پاراپاس رئیس انجمن EAB گفت: شخصا از زحمات تمام مسئولان برگزاری این کنگره به‌ ویژه دکتر محمد عبدالحسینی و دکتر محسن رجایی تشکر می‌کنم.
محسن رجایی دبیر علمی این کنگره از حمایت‌های مسئولان این کنگره تشکر کرد و اظهار داشت: از حضور فعال همه شرکت‌کنندگان و همکارانم تشکر و قدردانی می‌کنم.
تقدیر از پروفسور باتیستا و بوتینی از سوی دکتر عبدالحسینی و دکتر رجایی نیز از برنامه‌های این مراسم بود.
طبق نظرسنجی از شرکت‌کنندگان در این کنگره در رابطه با نمایشگاه محصولات پزشکی، از 58 رأی، بیشترین رأی به واحد پژوهش بیمارستان رضوی به خاطر بهترین غرفه از نظر کارهای پژوهشی و آموزشی تعلق گرفت و پس از آن غرفه آریا حکیم، ثامن و آسمان پارس غرفه‌های برتر بنا به رأی شرکت‌کنندگان بودند و تقدیر از متخصصان برتر حاضر در این مراسم مهمترین بخش این مراسم بود که در این قسمت از دکتر الماسی به عنوان دانشمند برتر، پروفسور پاراپاس به عنوان بهترین تاریخدان، چرین بهترین بشردوست، کوکانیست بهترین برنامه‌ریز، دربان به عنوان برترین پروفیوژیونالیست، شیشه‌بر به عنوان بهترین نوآور و کارلوس، بهترین کارشناس مشاور و پروفسور جیسون به عنوان بهترین جراح عملی تقدیر شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول