اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صنایع مس سرچشمه:

همیشه نتایج فوتبال عادلانه نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنایع مس سرچشمه گفت: همیشه نتایج فوتبال عادلانه نیست، صبا بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اما تساوی نتیجه عادلانه این بازی بود.

همیشه نتایج فوتبال عادلانه نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اصغر شرفی شامگاه جمعه پس از پایان دیدار تیمش مقابل صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همیشه نتایج فوتبال عادلانه نیست، صبا بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، اما تساوی نتیجه عادلانه این بازی بود.
وی تفکر بازیکنان تیمش را لیگ دسته اولی دانست و افزود: در مدت زمان 20 روزه نمی‌توان بیشتر از این بر روی تفکر بازیکنان تیم کار کرد است، اما همچنان سعی و تلاش من رفع نقاط ضعف و انجام بازی‌های بهتر در مسابقات آتی است.
شرفی با اشاره به بی‌تجربگی بازیکنانش گفت: فکر می‌کنم، بازیکنان مس در این مسابقه حداکثر تلاش خود را به کار گرفتند، صبا تیم خوبی است که بازیکنان ما این تیم را دست کم نگرفتند، اما تصور می‌کنم، در این مسابقه شانس با ما یار نبود.
وی با بیان اینکه در صورت دریافت چند گل و شکست با چند گل حرفی برای گفتن نداشتم، بیان داشت: اما این طور نبود و بازیکنان ما مردانه در زمین مسابقه جنگیدند، هر شخصی که بازی‌های مس را نگاه کند، متوجه می‌شود که درون این تیم و نحوه بازی بازیکنانش تغییراتی صورت گرفته است.
شرفی با بیان اینکه چند جای خالی در لیست تیمش وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای دور برگشت مسابقات بازیکنانی که در حد و اندازه مس سرچشمه و لیگ برتر نیستند را کنار گذاشته و چند بازیکن جدید را جذب می‌کنیم.
سرمربی فوتبال مس سرچشمه در مورد جذب بازیکن جدید ابراز داشت: قصد داریم، یک هافبک، یک دفاع و یک مهاجم را جذب کنیم، بازیکنی از سوریه را در نظر داریم که احتمالا جذب می کنیم.
شرفی غیبت علی سامره در این مسابقه را محسوس خواند و عنوان کرد: خلاء این بازیکن در تیم ما احساس می‌شد، اما ما نباید به یک بازیکن متکی باشیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول