اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز:

شهرداری تبریز از فولاد خوزستان برتر بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: از روند بازی کاملا مشخص بود که شهرداری تبریز از فولاد خوزستان برتری داشت.

شهرداری تبریز از فولاد خوزستان برتر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، میودراگ یسیچ شامگاه جمعه در پایان بازی فولاد خوزستان و شهرداری تبریز که منجر به توقف دو تیم شد، اظهار کرد: از روند بازی دو تیم در فصول نخست و دوم باید دید که بازی شهرداری تبریز از فولاد خوزستان بهتر بود.
وی با اشاره به اینکه این برتری چیزی از توانایی‌های تیم فولاد خوزستان کم نمی‌کند، تاکید کرد: فولاد خوزستان همیشه دارای بازیکنان شاخصی است و برای موفقیت توانایی زیادی دارد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: بازیکنان دو تیم فوتبال شهرداری تبریز و فولاد خوزستان یک بازی خوب از خود ارائه دادند، به طوری که این بازی تنها چیزی که کم داشت، گل بود.
یسیچ خاطرنشان کرد: ما تیم فوتبال فولاد را آنالیزکرده بودیم به همین دلیل می‌دانستیم در مقابل این تیم چگونه باید بازی کنم و غافلگیر نشویم.
سرمربی شهرداری تبریز تاکید کرد: شهرداری تبریز همه درخواست‌های من را در بازی اجرا کرد و از بازیکنان خود راضی هستم.
وی اضافه کرد: بازیکنان تیم شهرداری نسبت به بازیکنان تیم فولاد خوزستان در این بازی سرتر بودند به همین دلیل آن تیمی که در این بازی دو امتیاز از دست تیم شهرداری بود.
یسیچ در ادامه گفت: هدف ما خوب بازی کردن است بهمین خاطر همه بازی‌های خود را با این قصد شروع کرده و ادامه خواهیم داد.
وی با اشاره به تعویض‌هایش، اظهار کرد: تعویض میثم بائو و سعید دقیقی تاکتیکی بود زیرا آنان به لحاظ دوندگی خسته شده بودند و کسانی هم که به جای این دو وارد زمین شدند، خوب جواب دادند.
سرمربی شهرداری تبریز تاکید کرد: شهرداری تبریز واقعا برای کسب سه امتیاز به میدان امده بود و برای این امر نیز تلاش بی‌وقفه‌ای کرده است و به نتیجه تساوی نیز راضی نیستیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول