اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس تحلیل می‌کند؛

عملکرد دوگانه تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: تیم شهرداری تبریز در آغاز لیگ برتر فوتبال کشور عملکرد دوگانه‌ای از خود ارائه کرده است که عدم نتیجه‌گیری ان مشکل‌آفرین شد.

عملکرد دوگانه تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم شهرداری تبریز در پنج بازی انجام داده خود در لیگ برتر با یک پیروزی، دو تساوی و دو شکست در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است.

*گام نخست؛ چهره متفاوت در کرمان
تیم شهرداری تبریز در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور در کرمان به مصاف مس این شهر رفت. شهرداری در این بازی پیش از میزبان خود به گل دست یافت و در پایان دو تیم به تقسیم امتیازات بازی رضایت دادند.
شهرداری در بازی فصل گذشته خود در کرمان با نتیجه پنج بر دو مغلوب شده بود.

*گام دوم؛ بردی که از کف رفت
تیم شهرداری تبریز در هفته دوم در حالی که تا دقیقه 88 از سایپای البرز پیش بود به یک امتیاز قناعت کرد. شهرداری در این بازی که در تبریز برگزار می‌شد با یک گل از مهمان خود پیش بود اما یک لحظه غفلت از کریم انصاری‌فرد برای شاگردان «یسیچ» به قیمت از دست رفتن دو امتیاز منجر شد.
 
*شگفتی‌ساز هفته سوم؛ شهرداری تبریز
تیم شهرداری تبریز در هفته سوم لیگ برتر با پیروزی بر تیم پرسپولیس تهران در حضور 50 هزار تماشاگر حریف شگفتی‌ساز هفته لقب گرفت حتی خوش‌بین‌ترین طرفداران تیم شهرداری نیز تصور برد تیم خود را نمی‌کردند و به تساوی بازی راضی بودند اما شهرداری تبریز با ارائه یک بازی منظم و با برنامه بر میزبان نامدار خود غلبه کردند.
 
*نخستین شکست در تبریز
تیم شهرداری تبریز در گام چهارم میزبان سپاهان اصفهان بود. در این بازی شهرداری تبریز با وجود ارائه بازی اسیر تجربه بالای حریف خود شده و بازی را با دو گل واگذار کرد.
شهرداری در مصاف با سپاهان موقعیت‌های خوبی را کسب کرد که درخشش سنگربان حریف مانع از فروریختن دروازه سپاهان شد.
شاید اگر در دقایق نخست بازی ضربه بائو به جای برخورد تیر دروازه، وارد دروازه سپاهان می‌شد، نتیجه متفاوت از این بازی را شاهد بودیم.

*سنگین‌ترین شکست در لیگ برتر
داربی فوتبال تبریز بین شهرداری و تراکتورسازی تا دقیقه 20 با نتیجه باور نکردنی چهار بر صفر به سود شاگردان قلعه‌نوعی در جریان بود. اخراج یک بازیکن از شهرداری کار این تیم را مشکل‌تر کرد. با این حساب در 70 دقیقه بعدی بازی با نتیجه یک بر یک رقم خورد تا در نهایت تیم شهرداری تبریز سنگین‌ترین شکست خود را در لیگ برتر تجربه کند.
شهرداری در مقابل تراکتورسازی در فصل گذشته در دور رفت به تساوی یک بر یک رسیده، اما بازی برگشت را با ضربه پنالتی در  دقیقه 90 به حریف واگذار کرد.
 
*گلزنان شهرداری تبریز
دو گل؛ سعید دقیقی ـ میثم بائو
یک گل؛ وریا غفوری

*عملکرد عالی در بازی‌های خارج از خانه
یک تساوی و یک پیروزی و کسب چهار امتیاز از شش امتیاز ممکن عملکرد عالی تیم شهرداری تبریز در بازی‌های خارج از خانه است.
در نقطه مقابل یک تساوی و دو شکست در بازی‌های برگزار شده و کسب یک امتیاز از 9 امتیاز ممکن عملکرد ضعیف تیم شهرداری در بازی‌های خانگی به شمار می‌رود البته هر چند بازی این تیم با تراکتورسازی در تبریز برگزار شد اما در این بازی تیم شهرداری حکم تیم مهمان را داشت هم به لحاظ جدول و هم به لحاظ تماشاگر.
 
*شهرداری تبریز ـ راه آهن تهران
در هفته ششم تیم شهرداری تبریز میزبان راه آهن تهران است. پیروزی در این بازی تیم شهرداری را چند پله صعود خواهد داد ضمن اینکه می‌تواند انتقام شکست خانگی سه بر یک از تیم راه آهن در فصل گذشته باشد.
مسلما حتی تساوی نیز در این بازی کمک به تیم شهرداری نکرده و این تیم را به رده‌های پایین‌تر جدول نزدیک‌تر خواهد کرد.
 
*شهرداری و  رکورد منحصر به فرد این تیم
تیم شهرداری تبریز در حالی دومین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند که رکوردی منحصر به فردی به نام این تیم ثبت شده است.
شهرداری تبریز سال گذشته در پنج بازی که در استان تهران برگزار کرود به سه پیروزی و دو تساوی دست یافت. با احتساب بازی این فصل شهرداری در تهران مقابل پرسپولیس، می‌توان ادعا کرد که تیم شهرداری تبریز تا به امروز هیچ بازی را در تهران و  در لیگ برتر  واگذار نکرده که آمار خیره‌کننده‌ای برای یک تیم شهرستانی به حساب می‌رود.
شهرداری تبریز سال گذشته در ورزشگاه آزادی تهران مقابل استقلال و پرسپولیس به تساوی بدون گل دست یافت. استیل آذین را شش بر دو شکست داد. راه آهن و سایپا نیز با یک گل مغلوب مهمان خود شهرداری شدند.(سایپا سال گذشته جزو استان تهران محسوب شده و هنوز استان البرز شکل نگرفته بود.)
امسال شهرداری نیز نتیجه دو بر یک پرسپولیس را شکست داد تا با چهار پیروزی و دو تساوی و کسب 14 امتیاز از 18 امتیاز ممکن عملکرد عالی در بازی های انجام داده خود در تهران داشته باشد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول