اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سعداوی:

تحت تاثیر شهرداری تبریز بودیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فولاد خوزستان گفت: به دلیل این در بازی موفق نبودیم که در برخی از دقایق بازی تحت تاثیر بازی شهرداری تبریز بودیم.

تحت تاثیر شهرداری تبریز بودیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نعیم سعداوی شامگاه جمعه پس از توقف تیمش مقابل شهرداری تبریز و اعلام اینکه جلالی برای رفتن به تهران باید به فرودگاه می‌رفت، درباره توقف تیمش در این بازی اظهار داشت: تیم ما در پاره‌ای از اوقات این بازی تحت تاثیر تیم حریف قرار گرفت، به همین دلیل نتوانستیم بازی خوبی از خود ارائه دهیم.
وی گفت: وضعیت و نتایج موجود فولاد، از سوی کادر فنی تحت مطالعه و بررسی قرار دارد تا بتوانیم به مشکل کاری خود پی ببریم ، ضمن آنکه درصدد هستیم در نیم فصل چند بازیکن جدید به مجموعه خود اضافه کنیم.
سعداوی خطاب به هواداران تیم خود خاطر نشان کرد: هواداران واقعی فولاد باید صبر داشته باشند و نباید شتابزده عمل کنند و با شعارهای خود بازیکنان، کادر فنی و یا باشگاه را زیرا فشار قرار دهند.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به ترکیب تیم فولاد خوزستان گفت: این تیم از بازیکنان جوانی تشکیل شده که نیاز به هماهنگی به بیشتری دارد.
این مربی لیگ برتری خاطر نشان کرد: فولاد خوزستان برای هماهنگی بیشتر نیازمند وقت و زمان بیشتری است و در هفته‌های آینده فولاد بهتر و بهتر خواهد شد.
سعداوی افزود: همه سعی کادر فنی این است که بازیکنان این تیم به هماهنگی لازم برسند، ضمن آنکه تیم فولاد نیازمند چند بازیکن جدید است.
مربی فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد خوزستان باید برای ضربات پایانی در زمین تمرین کند و در این باره باید برنامه‌ریزی کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول