اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فولاد خوزستان بد شانس بود؛

فولاد خوزستان در خانه متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فولاد خوزستان در خانه خود مقابل تماشاگران اهوازی در مصاف با تیم شهرداری تبریز متوقف شد.

فولاد خوزستان در خانه متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شامگاه جمعه در ادامه‌ رقابت‌های هفته‌ هفتم لیگ برتر، فولاد خوزستان میزبان شهرداری تبریز بود و در پایان با تساوی بدون گل متوقف شد.
بر اساس این گزارش، مجید جلالی که از مربیان سرشناس و تخصصی کشور به شمار می‌رود همیشه در ساخت بازیکن در کشور از چهره های سرشناس است، دو هفته‌ای است که در بازی‌های تیمش به نتیجه پیروزی نمی‌رسد و این امر در حال ایجاد مشکل برای تیم فولاد خوزستان شده است.
این مربی که دو دوره است در فولاد خوزستان فعالیت می‌کند،تنها توانسته است یکبار فولاد خوزستان را از سقوط به لیگ دسته یک نجات دهد.
شاگردان جلالی با این نتیجه دومین تساوی فصل را کسب کرده و با 9 امتیاز در رده‌ نهم جدول قرار گرفتند، جایگاهی که البته ممکن است حتی تا پایان همین هفته‌ نیز از دست برود.
بازی شهرداری تبریز و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد و دارای جذابیت‌های بسیار زیادی از نظر قابلیت‌های فنی بود ولی فعالیت‌های دو تیم خوزستانی و آذربایجانی مختوم به گل نشد.
انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول