اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

شیخ نعیم قاسم:

رهبریهای آیت‌الله خامنه‌ای موجب پیشرفت کشورهای اسلامی شد

خبرگزاری فارس: معاون دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد: آیت‌الله خامنه‌ای با ارائه شاخص اتحاد و همکاری جهان اسلام سبب شدند منطقه خاورمیانه به ویژه کشورهای اسلامی شاهد امکانات و پیشرفت‌های زیادی باشند.

رهبریهای آیت‌الله خامنه‌ای موجب پیشرفت کشورهای اسلامی شد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت "بیداری اسلامی"، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در گفت و گو با ستاد خبری اجلاس بین المللی بیداری اسلامی، گفت: باید توجه داشت پیش از انقلاب اسلامی ایران، اسلام در حاشیه زندگی مردم قرار داشت، اما پس از آن در بطن زندگی مردم قرار گرفت و باعث شد مسلمانان بعد از انقلاب اسلامی ایران در جهان نقش بهتری را ایفاکنند.

وی با اشاره به نقش هدایتگر و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، افزود: ایشان با ارائه شاخص اتحاد و همکاری جهان اسلام سبب شدند منطقه خاورمیانه به ویژه کشورهای اسلامی شاهد امکانات و پیشرفت‌های زیادی باشند.

نعیم قاسم با تاکید بر اینکه توطئه‌های آمریکا و دشمنان علیه اسلام و کشورهای اسلامی پایان پذیر نیست، تصریح کرد: اکنون بیداری اسلامی در جهان گسترش یافته است و از آنجا که گستردگی آن توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می‌کند، ما باید راههای گسترش بیداری را هموار کنیم.

معاون دبیرکل حزب الله گفت: با وجود انقلاب های عربی در منطقه، خطر آن وجود دارد که آمریکا نتایج این انقلاب‌ها را مصادره و آنها را به منحرف کند.

شیخ نعیم قاسم اضافه کرد: کشورهای عربی که انقلاب‌ها در آن صورت می‌گیرند، رها شده نیستند و آمریکا نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. زیرا نیروها و گروه‌های آزادی خواه بیدارند و همچنین مقتضیات بیداری اسلامی اجازه این تحرکات را به آمریکا نخواهد داد. در واقع مسلمانان امروز تصمیم گیران مسائل جهانی هستند.

انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول