اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی هریس:

هریس سیلو ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی هریس گفت: نبود سیلو در سطح شهرستان هریس از مشکلات کشاورزان این منطقه است.

هریس سیلو ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، ابراهیم فرقانی اظهار داشت: در سال زراعی جاری 24 هزار تن محصول گندم از مزارع گندم آبی و دیم این شهرستان تولید شد.  
وی با بیان اینکه در سال زراعی جاری در 15 هزار و 800 هکتار مزارع دیم و 5 هزار هکتار مزارع آبی شهرستان هریس گندم کشت شده بود، گفت: برای برداشت گندم این شهرستان در سال زراعی جاری، 35 دستگاه کمباین و 171دستگاه دروگر به کار گرفته شدند.
فرقانی با بیان این که میزان تولید امسال گندم شهرستان نسبت به سال قبل 5 هزار تن کاهش داشته است، افزود: عدم بارندگی در فصل پاییز عامل اصلی کاهش تولید گندم شهرستان هریس در سال زراعی امسال بود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هریس میزان تولید محصول جو شهرستان هریس را در سال زراعی جاری 4 هزار تن ذکر کرده و افزود: در محصول جو نیز نسبت به سال قبل 800 تن کاهش تولید داشتیم.
وی کنترل ضایعات و ریزش دستگاه‌های برداشت گندم را از اهم فعالیت‌های این مدیریت عنوان کرده و متوسط ضایعات و ریزش دستگاه‌های کمباین را 3.76 درصد ذکر کرد و افزود: نبود سیلو در سطح شهرستان هریس از مشکلات کشاورزان این منطقه است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول