اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت جیرفت:

دشمن در پی جدایی نسل جوان از ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت جیرفت گفت: دشمن در پی تلاش برای جدایی نسل امروز از خداوند و ولایت فقیه است تا به ایران نیز مانند کشور افغانستان ضربه وارد کند.

دشمن در پی جدایی نسل جوان از ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام عباس اسدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جیرفت اظهار داشت: نسلی که جنگ تحمیلی را درک کرده است، باید دستاوردهای دوران دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کند.
اسدی افزود: در جنگ تحمیلی دشمنان به پشتوانه دنیای غرب مرزهای غرب و جنوب‌غرب کشور را با کمک سلاح‌ها، تجهیزات و رادارهای پیشرفته تصرف کرد، اما ملت ایران یک تنه به پشتوانه خداوند متعال در برابر آنان ایستادگی کرد.
وی بیان کرد: پیروزی مردم ایران در جنگ تحمیلی آن چنان قوی بود که امروز دیگر دشمن جرات حمله به ایران اسلامی را ندارد.
اسدی بیان کرد: دشمن در پی تلاش برای جدایی نسل امروز از خداوند و ولایت فقیه است تا به ایران نیز مانند کشور افغانستان ضربه وارد کند.
امام جمعه موقت جیرفت با بیان اینکه تا پیش از پیروزی انقلاب، ایران بزرگ‌ترین پایگاه نظامی برای رژیم صهیونیستی بود، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی این رژیم غاصب ضمن پیدا کردن یک دشمن قوی، پایگاه نظامی خود را نیز از دست داد.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی به کشور مصر برای پیشبرد اهداف خود امید داشت که سرانجام مردم این کشور در ادامه نهضت‌های خود با دادن هزاران زخمی و کشته سفارت رژیم صهیونیستی را تسخیر کردند.
اسدی با اشاره به اینکه امروز دنیای عرب به این اقدام مردم مصر می‌نگرد، خاطرنشان کرد: در اردن نیز این مهم در دستور کار ملت قرار دارد زیرا با فرار سفیر رژیم صهیونیستی با لباس مبدل، این رژیم در این کشور کسی را ندارد.
امام جمعه موقت جیرفت با اشاره به اعتراف بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه در هیچ زمان موقعیت این رژیم تا این حد ضعیف نشده است، عنوان کرد: ان‌شاءالله این ضعف تا نابودی این رژیم جعلی ادامه یابد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، تحولات کنونی جهان اسلام را نوید بخش آینده‌ای روشن دانست و اذعان کرد: امروز بارقه‌های آینده‌ای روشن، هویدا شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول