اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خرم‌آباد:

اشغال لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در مصر انقلابی دیگر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در مصر انقلابی دیگر را توسط جوانان مصر رقم زد.

اشغال لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در مصر انقلابی دیگر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی اظهار داشت: برای نخستین بار در جهان اسلام و در خاورمیانه لانه جاسوسی رژیم صهیونیست توسط مصری‌ها اشغال شد.
وی افزود: با تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در مصر انقلاب دومی در این کشور به وجود آمد و رژیم صهیونیستی را مات و مبهوت کرد.
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: با تسخیر این لانه جاسوسی در حقیقت جوانان منطقه پرچم بیداری اسلامی را بلند کردند.
متقی‌نیا خاطرنشان کرد: مراجعه مجدد جوانان مصری به تعالیم اسلامی باعث این حرکت بزرگ شد، و این حرکت در حقیقت موفقیتی برای جهان اسلام است.
وی ادامه داد: جوانان مصری برای درهم شکستن دیوار پولادین لانه جاسوسی این رژیم جان‌فشانی کردند و با این اقدام انقلابی خود نزد امت اسلامی ارج و قرب ویژه‌ای یافتند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: با این پیروزی تحقیر خفت باری در عرصه بین‌المللی نصیب رژیم صهیونیست شد.
متقی‌نیا گفت: مسلمانان مصر راه نجات را نه در مکاتب غربی بلکه در مکتب اسلام و مراجعه مجدد به تعالیم اسلامی دریافته‌اند و پرچم بیداری اسلامی را در منطقه به اهتزاز درآورده‌اند.
وی همچنین به رزمایش نیروی هوایی ارتش در شمال غربی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این رزمایش آمادگی دفاعی ارتش مکتبی جمهوری اسلامی را در اوج اقتدار به نمایش گذاشت و نشان داد که نیروی هوایی ارتش هرگونه انگیزه تجاوز و تعدی به خاک نظام جمهوری اسلامی را در نطفه خفه می‌کنند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد در ادامه مشکل اصلی لرستان را بحث بیکاری عنوان کرد و گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی در لرستان یکی از مطالبات اصلی مردم این استان است که تاکنون به صورت جدی به آن پرداخته نشده است.
وی به ظرفیت‌های بالای باغبانی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان باید با مهار آب‌های روان و اجرای آبیاری قطره‌ای از این ظرفیت برای تبدیل لرستان به قطب باغبانی و باغداری کشور بهره ببرند.
متقی‌نیا به باز گشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: مسئولان آموزش و پرورش لرستان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که با آغاز سال‌تحصیلی جدید کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها به موقع و با همه ظرفیت باز گشایی شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول