اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اراک:

جنایتکاران اقتصادی خون شهدا را پایمال میکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک با اشاره به اختلاس سه هزار میلیارد تومانی گفت: نباید دستگاه‌های نظارتی اجازه دهند عده‌ای از جنایتکاران اقتصادی خون شهدا را پایمال کنند.

جنایتکاران اقتصادی خون شهدا را پایمال میکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با خون 230 هزار شهید آبیاری شده است و عزت، سربلندی و افتخار این نظام مدیون خون شهدا، فداکاری و گذشت آنان و صبر و مقاومت ملت، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدا است که خیانت به خون شهدا به هر نحوی که صورت گیرد قابل قبول و گذشت نیست.
وی با تاکید براینکه باید جنایتکاران اقتصادی به اشد مجازات برسند، ابراز داشت: کسانی که حرمت خون شهدا را نگاه نداشتند و به آرمان‌های مقدس آنان خیانت کردند باید به سزای عمل خود برسند.
امام جمعه اراک افزود: جمهوری اسلامی ایران نقاط ضعف و قوت فراوانی دارد که باید با همدلی و دلسوزی در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف کوشید و امانتی را که شهدای گرانقدر در اختیار ما قرار داده‌اند را به خوبی حفظ، حراست و پاسداری کرد.
دری ‌نجف‌آبادی با انتقاد از سوء‌استفاده کنندگان مسائل اقتصادی بیان داشت: این حادثه اسف‌بار که عده‌ای تروریست اقتصادی و آدم از خدا بی‌خبر با برقراری ارتباط حدود 3 هزار میلیارد تومان از سرمایه و پس‌انداز مردم را به یغما ببرند باعث رنجش دل امام زمان(عج) و از بین رفتن خون مقدس شهدا می‌شود چرا که انقلاب اسلامی ایران بر روی موج خون شهدا حرکت می‌کند.
وی با بیان اینکه چنین اقداماتی قبح گناه را در جامعه زیر سوال می‌برد، ادامه داد: دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و بانک مرکزی باید در این زمینه پاسخگو بوده و به گونه‌ای رفتار کنند که چنین اقدامات خیانتکارانه بیش از این تکرار نشود.    
خطیب جمعه اراک گفت: دستگاه قضایی باید با شفاف‌سازی اذهان عمومی را به خوبی روشن کرده و به گونه‌ای رفتار کند که مردم اطمینان پیدا کنند که این دستگاه با قاطعیت در برابر فساد ایستاده است.
دری ‌نجف‌آبادی همچنین به دیدار هفته گذشته اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار  داشت: در این دیدار مقام معظم رهبری بار دیگر به حمایت همه کشورها از حرکت‌های اسلامی در سراسر دنیا تاکید کردند.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خاطر نشان ساخت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.
امام جمعه اراک در ادامه ضمن تقدیر از ارتش جمهوری اسلامی ایران در برگزاری رزمایش نیروی هوایی تصریح کرد: برگزاری این رزمایش توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بار دیگر اقتدار روزافزون ایران را در دفاع از کیان کشور با وجود تمام سختی‌ها و تحریم‌ها به جهانیان ثابت کرد.
برگزاری اجلاس هشتاد کشور اسلامی در تهران پیرامون بیداری اسلامی و آغاز بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و حوزه علمیه از دیگر محور‌های سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول