اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان تأکید کرد:

راه‌اندازی نیروگاه بوشهر مقدمه خودکفایی ایران

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: راه‌اندازی نیروگاه بوشهر مقدمه خودکفایی ایران اسلامی است.

راه‌اندازی نیروگاه بوشهر مقدمه خودکفایی ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: باید خود را مطهر و پاک کنیم و از هرگونه ناپاکی دور نگه داریم تا در دنیا و آخرت سعادتمند باشیم.
وی در ادامه با اشاره به افتخارات دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس دورانی سراسر افتخار برای ملت مسلمان ایران بود که اوج ولایت‌مداری رزمندگان را به اثبات رساند.
امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس در واقع دوستان و دشمنان واقعی نظام را شناختیم و در حقیقت با توکل بر خداوند در برابر دشمنان اسلم ایستادیم.
مصلح با بیان اینکه دفاع مقدس نماد هشت سال مظلومیت ایران اسلامی است تصریح کرد: رژیم صدام متکی به حمایت همه‌جانبه غرب و استکبار بود و ایران اسلامی تنها با حمایت خداوند و با ایمان بالای بسیجیان و رزمندگان وارد عرصه شد و در انتها نیز شاهد اقتدار ایران و خواری و ذلت دشمنان بودیم.
وی در ادامه به راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر پس از 35 سال پایداری و انتظار اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی نیروگاه اتمی مقدمه‌ای بر خودکفایی کامل ایران اسلامی است و پس از 35 سال انتظار و علیرغم تحریم‌های دشمنان در واقع این رویداد یک پیروزی بزرگ برای نظام بوده است.
امام جمعه برازجان یادآور شد: غرب در انزوای ایران اسلامی با شکست مواجه شده و پیشرفت‌های صنعتی و علمی ایران اسلامی گواهی بر این ادعاست.
مصلح در ادامه با اشاره به تسخیر سفارت اسرائیل در برخی کشورهای اسلامی اذعان داشت: تسخیر سفارت این رژیم در برخی از کشورها نشانه عزت و کرامت اسلام و به فرموده مقام معظم رهبری مقدمه‌ای برای حاکمیت اسلام در منطقه است.
وی اضافه کرد: امروز تمام دنیا به عزت نظام اسلامی اعتراف دارند و امیدوار هستیم روز به روز نیز شاهد موفقیت بیشتر و بهتر نظام اسلامی باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول