اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نظام مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

صرفه‌جویی 180 میلیارد ریالی در مجتمع پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: دبیر نظام مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی از صرفه‌جویی بیش از 180 میلیارد ریالی در مجتمع پارس جنوبی خبر داد.

صرفه‌جویی 180 میلیارد ریالی در مجتمع پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا مصلایی ‌در جلسه اختتامیه ارزیابی سیستم پیشنهادها در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و هم‌اکنون بیش از 43 درصد گاز کشور را تولید می‌کند.
وی افزود: نظام پیشنهادات مجتمع گاز پارس جنوبی در دو سال اخیر فعالیت چشمگیری داشته و بسیاری از موفقیت‌های این مجتمع حاصل تلاش این ستاد بوده است.
دبیر نظام مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه از خرداد تا پایان اسفند ماه 89 تعداد 1776 پیشنهاد وارد سامانه نظام پیشنهادها شده خاطرنشان کرد: 4600 پیشنهاد از خرداد 89 تا به امروز در این سامانه ثبت شده است که 2824 پیشنهاد آن از ابتدای سال 90 تاکنون بوده و این آمار نشان از رشد 5/2 برابری نسبت به سال قبل است.
مصلایی تصریح کرد: امیدواریم این رشد همچنان ادامه داشته باشد به نحوی که بتوانیم تا پایان سال به رقم 12000 پیشنهاد برسیم.
وی دریافت پیشنهاد از نیروهای پیمانکاری را از برنامه‌های سال 90 شورای مشارکت برشمرد و گفت: با توجه به وجود نیروهای تحصیل کرده و جوان در بخش پیمانکاری آن را یک فرصت مناسب برای دریافت نظرات آنها به منظور بهبود عملکرد فرایندها می‌دانیم.
دبیر نظام مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی از صرفه‌جویی بیش از 180 میلیارد ریالی در مجتمع پارس جنوبی خبر داد و افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده، میزان صرفه‌جویی حاصل از اجرای پیشنهادهای تصویبی در نظام پیشنهادات در یکسال گذشته بیش از 180 میلیارد ریال بوده است که نشان دهنده اهمیت و جایگاه این مجموعه است.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت تفکر در اسلام گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ تفکر را در سازمان نهادینه و آن را در راستای بهبود عملکرد فرایندها حرکت دهیم.
علی‌اکبر شعبانپور ضمن تشکر از زحمات ارزیابان شرکت ملی گاز ایران، حضور ارزیابان در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی را فرصت بسیار خوبی برای استفاده مسئولین و کارشناسان مجتمع از تجارب آنها در شناسایی زمینه‌های قابل بهبود این سیستم دانست.
اعضای تیم ارزیابی سیستم پیشنهادهای شرکت ملی گاز ایران نیز در این جلسه با اشاره به بحث ارزیابی کیفی در شرکت‌های پالایش گاز به ویژه شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بر ایجاد مدل بومی برای ارزیابی شرکت‌ها بویژه شرکت‌های پالایشی تاکید کردند.
بر اساس این گزارش، نتایج نهایی ارزیابی کارشناسان شرکت ملی گاز از مجتمع پارس جنوبی پس از بررسی و جمع‌بندی نهایی، در همایشی در مهر ماه امسال اعلام می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول