اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

ساخت پارک موزه دفاع مقدس باید جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: ساخت پارک موزه دفاع مقدس باید جدی گرفته شود.

ساخت پارک موزه دفاع مقدس باید جدی گرفته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عباس حسینی‌‌نژاد ساروی در جلسه شورای اداری فرمانداری ساری با اشاره به نزدیکی ایام آمارگیری رسمی در کشور اظهار داشت: توقع این است همه مسئولان حوزه فرمانداری زمینه مناسب برای آمارگیری دقیق در شهرستان ساری را به عمل آورند.
وی تصریح کرد: همدلی و هماهنگی در بین ادارات برای توسعه مهر و محبت در سایه خدمت به مردم باید پیشاپیش فراهم شود و همکاری با نمایندگان مجلس در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
فرماندار ساری با اشاره به نزدیکی برگزاری هفته دفاع مقدس تکریم از بازماندگان جبهه ایثار و شهادت را وظیفه همه ارگان‌های حاضر در شهرستان ساری عنوان کرد و بیان داشت: نیروهای جانباز به نوعی زخم خورده دشمن هستند و احترام به جانبازان و خانواده شهدا باید در راس برنامه کاری همه مسئولان شهری قرار گیرد.
حسینی‌نژاد در ادامه به جنگ نرم دشمن علیه کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جنگ‌ها فراتر از مرز‌ها رفت و تنها راه مقابله با آن ایجاد تحول در نظام فرهنگی است.
وی خاطرنشان کرد: تحول اقتصادی در جامعه ایجاد نمی‌شود مگر اینکه تحول فرهنگی اجتماعی مناسب انجام شود.
این مسئول یادآور شد: حرکت ضد فرهنگی و ضد دینی دشمن جدی است و دشمن شناسی باید در راس امور همه برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.
فرماندار ساری در ادامه خواستار مشارکت همه ارگان‌های شهر ساری در ایجاد و تجهیز پارک موزه دفاع مقدس در شهرستان ساری شد و ادامه داد: باید با تمام قوت برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان ساری اجرایی شود.
وی خواستار هزینه‌کردن بودجه‌های فرهنگی در ادارات برای ایجاد و تغییر در ارگان‌ها شد و تاکید کرد: برخی از تحولات اجتماعی ناشی از فقر اقتصادی نیست بلکه فقر فرهنگی باید جدی گرفته شود.
حسینی‌نژاد خواستار رسیدگی به امور مردم توسط مسئولان شهر ساری شد و عنوان کرد: مشکلات مردم را حل کنید زیرا که مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند.
این مسئول با اشاره به تاسیس دهیاری‌ها در روستاها اضافه کرد: دهیاران نماینده دولت در روستاها هستند و نباید برای انجام کارهای اداری پشت درهای بسته مدیر در ادارات قرار گیرند.
فرماندار ساری با اعلام اینکه با دهیاران نشستی داشتم، اذعان داشت: همکاری دهیاران با حقوق و مزایای کمی که می‌گیرند عالی است و نیاز است که مسئولان با دهیاری‌ها همکاری کنند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول