اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید برای ایجاد اشتغال پایدار در آذربایجان غربی تلاش بیشتری کنند.

ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در آذربایجان غربی
نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار یکی از ضروریات در استان آذربایجان غربی است چرا که مرزی بودن این استان لزوم ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب را دو چندان می‌‌کند.
وی با بیان اینکه سهم کشور در سال جاری از اشتغال دو میلیون و 500 هزار نفر است، تصریح کرد: از این میزان آذربایجان غربی سهم 113 هزار و 250 شغل را دارد.
این مسئول با تاکید بر اهتمام هر چه بیشتر مسئولان نسبت به ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در استان، افزود: در حال حاضر با پایان برنامه چهارم توسعه و آغاز برنامه پنجم مصادف هستیم و از نخستین سال از برنامه پنجم توسعه فقط 6 ماه باقی مانده است، که این 6 ماه در آذربایجان غربی همزمان با بارش برف و یخبندان است که این امر به نوبه خود سبب می‌‌شود تا در این زمینه با نوعی معطلی مواجه شویم.
قاضی‌پور با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده باید دائمی، مستمر و با حقوق قابل قبول و بر اساس قانون کار باشد، خاطرنشان کرد: کاری که ساعات کار و حقوق آن براساس قانون کار نباشد به عنوان شغل محسوب نمی‌کنم.
وی با تاکید بر تلاش بخش خصوصی در ایجاد واحدهای تولیدی، گفت: هر کس در آذربایجان غربی اشتغال دائمی ایجاد کند و زمینه اشتغال افراد دیگر را فراهم کند باید مورد تجلیل واقع شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه اشتغال مسئله را سیاسی نمی‌کنیم چرا که سیاسی نیستیم.
قاضی‌پور با بیان اینکه نمایندگان ولایت‌مدار هستند، اظهار داشت: برای اینکه به اهداف خود در افق 1404 برسیم باید در زمینه اشتغال بیشتر از این تلاش کنیم.
انتهای پیام/خ300
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول