اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری مازندران خبر داد:

مطالبات 10 میلیارد تومانی پیمانکاران راه مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری مازندران از مطالبات 10 میلیارد تومانی پیمانکاران محورهای مازندران از این اداره کل خبر داد.

مطالبات 10 میلیارد تومانی پیمانکاران راه مازندران
سید علی اسد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل با بیان اینکه سال مالی اداره کل راه و ترابری 31 تیر ماه است، گفت: از ابتدای مرداد ماه اعتبارات سال جدید آغاز می‌شود.
وی با اعلام اینکه هنوز اعتبارات لازم در بخش راه اختصاص پیدا نکرده، با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی مازندران بیان داشت: ما منتظر اختصاص اعتبارات نبودیم و در محور هراز و دیگر محورهای استان پیمانکاران با شدت و جدیت مشغول فعالیت هستند.
مدیرکل راه و ترابری استان مازندران با اعلام اینکه پیمانکاران در محور هراز حدود 10 میلیارد تومان طلب دارند، گفت: طلب پیمانکاران تنها در محور هراز 8.5 تا 10 میلیارد تومان برآورد شده و ما در فکر پرداخت آن هستیم.
مدیرکل راه و ترابری استان مازندران در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد وضع نامناسب جاده آمل به چمستان و یادداشت فارس با عنوان «جاده‌ای که جان می‌گیرد» در اول شهریور ماه 90 تصریح کرد: هفته گذشته بازدیدی از این محور داشتیم که عمده کارها و زیرسازی‌های لازم حد فاصل نور به چمستان انجام شده و آماده برای آسفالت است.
وی ادامه داد: یک لاین این جاده در حوزه استحفاظی آمل نیز کامل شده و طرف مقابل آن با فعالیت پیمانکاران در حال ساخت است تا این پروژه مرحله به مرحله پیش رود.
اسد به تاثیر شرایط آب و هوایی، سرما و ریزش باران بر کندی سرعت این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: البته محور آمل به نور ردیف اعتبار و منابع تعریف شده دارد، ولی کمبود منابع و مطالبات پیمانکار نیز عاملی دیگر برای کندشدن فعالیت در این محور است.
 
* تمام پیمانکاران راه در محورها و حوزه‌های استان مطالبات دارند
مدیرکل راه و ترابری استان مازندران با تاکید اینکه تمام پیمانکاران راه و ترابری در همه محورها و حوزه‌ها مطالبات دارند، اذعان داشت: زمانی که پول و اعتبار باشد سرعت بیشتر پروژه‌ها را شاهدیم، ولی این امر به این معنا نیست که بدون پول کارها تعطیل می‌شود، زیرا کارهای راه و ترابری در مازندران همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول