اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقی‌زاده:

با برد شهرداری به صدر جدول نزدیک می‌شویم

خبرگزاری فارس: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: بازی سختی در پیش داریم اما به خوبی می‌دانیم که برتری در این دیدار صبای قم را مدعی خواهد کرد.

با برد شهرداری به صدر جدول نزدیک می‌شویم
سعید تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: پیش‌بینی آنچه که قرار است در بازی اتفاق بیفتد، کار آسانی نیست و قطعا بازی بسیار سخت و دشواری در پیش داریم، اما اگر از فرصت‌های خود استفاده کنیم، پیروز میدان خواهیم بود.
وی اضافه کرد: از شهرداری به خوبی شناخت داریم و با مرور فیلم بازی اخیر این تیم با نوع بازی و خصوصیات بازیکنان این تیم آشنایی کامل داریم ولی با این حال به این نکته نیز واقفیم که صبا امشب در خانه حریف و در حضور هواداران شهرداری بازی می‌کند ولی تیمی نیست که نشود به آسانی آنها را شکست داد.
ملی پوش تیم فوتسال صبای قم در مورد وضعیت تیم صبای قم، ابراز داشت:‌ در چند مسابقه گذشته به خوبی توانسته‌ایم انتظارات هواداران تیم را بر آورده کنیم زیرا خوشبختانه تیم در بازی های قبل بسیار خوب بازی کرده و کاملا با انگیزه به مصاف حریفان رفته است.
وی اظهار داشت: شهرداری یکی از تیم‌های خوب سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است اما آنها تیمی نیستند که نتوان در خانه شکستشان داد، ما در بازی با فیروز صفه در خانه حریف کاملا با انگیزه بودیم و اسیر اشتباه داور شدیم امیدوارم در این دیدار مشکلی برای موفقیت ما پیش نیاید.
تقی زاده با تاکید بر اینکه برای تثبیت جایگاه خود در جدول، راهی جز شکست شهرداری ساوه نداریم، افزود: تیم صبای قم با سرمایه‌گذاری وسیعی که روی جوانان انجام داده و با بازیکنان مطرحی که از بین فوتسالیست‌های خوبی قمی دارد در واقع انتظارات را بسیار بالا برده است ولی حتما در ادامه لیگ به ویژه از دیدار امشب با شهرداری نتایج مطلوب چند بازی اخیر در لیگ سیزدهم را قطعا ادامه خواهیم داد.
وی خاطرنشان کرد: برای اینکه نشان دهیم که تیم صبای قم همچنان برای موفقیت انگیزه دارد و روحیه بازیکنان بار دیگر در شرایط مطلوبی قرار بگیرد، باید در بازی حساس و مطمئنا سخت امشب برابر تیم شهرداری ساوه که یکی از تیم‌های تازه به لیگ برتر آمده است، با پیروزی از میدان خارج شویم.
ملی پوش تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: تیمی که امشب برابر آن به میدان می‌رویم، تیم شهرداری یکی از تیم‌هایی است که بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد ولی صبا راهی جز شکست این حریف خود را در بازی امشب پیش رو ندارد.
وی ابراز داشت: از شهرداری شناخت کافی را داریم ولی باید در مقابل آنها بسیار هوشیار باشیم چون معمولاً تیم‌ها در مقابل صبا با انگیزه بیشتری به میدان می‌آیند و برای همین باید در زمین مسابقه با دوندگی بالا و استفاده از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم، اجازه ندهیم که سه امتیاز بازی از دست برود.
تقی‌زاده خاطرنشان کرد: صبای قم و شهرداری در حال حاضر با شرایطی متفاوت در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارند، ولی مطمئنا تیم پیروز این دیدار جهش خوبی در جدول رده‌بندی خواهد داشت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول