اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس:

سد سلمان فارسی قلب تپنده قیروکارزین است

خبرگزاری فارس: نماینده قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: سد سلمان فارسی به منزله قلب تپنده قیروکارزین است و آب شرب 80 شهر و روستای قیروکارزین، خنج، گراش و لارستان و 32 هزار هکتار از اراضی کشاورزی را را تأمین می‌کند.

سد سلمان فارسی قلب تپنده قیروکارزین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حجت‌الاسلام یونس موسوی سرچشمه چهارشنبه‌شب در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی همراه بود، اظهار داشت: این شهرستان نوپا مدت 10 سال است که از فیروزآباد جدا شده و عمده کارهای انجام شده تشکیل ادارات مستقل در این شهرستان بوده است .
وی افزود: تمام مردم قیروکارزین شیعه هستند و اقلیت دیگری در این شهرستان وجود ندارد‌.
موسوی با اشاره به نقش مردم این شهرستان در پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: از سال 56 و با اوج گرفتن انقلاب مردم با حضور در راهپیمایی‌ها گام به گام با انقلاب حرکت کردند‌.
وی ادامه داد: تقدیم دو شهید در راهپیمایی‌های انقلاب و 198 شهید در جنگ تحمیلی و تعداد بسیاری جانباز و آزاده‌ بخشی از حضور مردم در صحنه است‌.
این مقام مسئول تصریح کرد: قیروکارزین شهرستانی نخبه‌پرور است و اکنون نخبگان بسیاری از این منطقه در کشور در حال خدمتگذاری هستند‌.
این نماینده مجلس با اشاره به تولیدات کشاورزی و باغی این شهرستان بیان داشت: این شهرستان از نظر تولید انواع مرکبات و محصولات کشاورزی از جایگاه ویژه‌ای در استان فارس برخوردار است‌.
موسوی گفت: اکنون 16 چاه گاز فعال و یا در حال حفر در قیروکارزین وجود دارد و کارهای مقدماتی ساخت پالایشگاه گاز از مصوبات سفر ریاست جمهوری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است‌.
وی سد سلمان فارسی قیروکارزین را به منزله قلب تپنده این شهرستان دانست و اظهار داشت: این سد آب شرب 80 شهر و روستای قیروکارزین، خنج، گراش و لار و همچنین بیش از 32 هزار هکتار از اراضی کشاورزی را تأمین می‌کند.
نماینده قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس خطاب به فرماندار جدید قیروکارزین بیان داشت: بدون تکیه بر فهم و تجربه فردی و با تعامل، همکاری، مشورت و استفاده از نخبگان و فکر و اندیشه جمعی در رفع مشکلات و پیشرفت شهرستان قدم بردارید.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول