اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیر خانه جشنواره مشاعره رضوی خبر داد:

آغاز فعالیت کمیته‌های هفت‌گانه جشنواره مشاعره رضوی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیر خانه جشنواره مشاعره رضوی از آغاز فعالیت کمیته‌های هفت‌گانه جشنواره مشاعره رضوی در بوشهر خبر داد.

آغاز فعالیت کمیته‌های هفت‌گانه جشنواره مشاعره رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زینب عوض‌پور چهارشنبه شب در نشست هماهنگی برنامه‌های جشنواره مشاعره رضوی در بوشهر اظهار داشت: با نزدیک شدن به زمان برپایی جشنواره ملی مشاعره رضوی بوشهر کمیته‌های هفت‌گانه جشنواره فعالیت خود را آغاز کردند.
وی افزود: کمیته داوران متشکل از دو نفر از شاعران برجسته استان تماس‌های تلفنی خود را با بیش از 500 نفر از داوطلبان برای انتخاب 80 نفر از برترین‌ها آغاز کردند.
مسئول دبیرخانه جشنواره مشاعره رضوی خاطر نشان کرد: در بخش تبلیغات و اطلاع رسانی نیز هماهنگی لازم برای تبلیغات محیطی و رسانه‌ای به طور کامل انجام شده و به مرحله اجرا وارد شده است.
عوض پور ادامه داد: کمیته‌های فرهنگی و هنری و افتتاحیه و اختتامیه و حراست همگی فعالیت خود را برای برپایی هر چه با شکوه این رخداد عظیم آغاز کرده و همگی در این تلاش هستند برنامه با کیفیت هر چه تمام‌تر برگزاری و نتایج آن مفید، مؤثر و از پیام دهی خوبی برخوردار باشد.
این مقام مسئول در جشنواره مشاعره رضوی همچنین گفت: تندیس ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی از سری برنامه‌های جشنواره فرهنگی هنری امام رضا«ع» طراحی و آماده ساخت شد.
عوض پور ادامه داد: در طراحی تندیس تلاش شده به صورت تلفیقی از چندین نماد از جمله رضوی، بوشهر، ششمین و ... بکار گرفته شود و نسبت به تندیس دوره‌های گذشته کاملتر و کیفی‌تر ساخته شود.
ششمین جشنواره ملی مشاعره رضوی 13 و 14 مهر ماه در بوشهر با حضور 80 از برترین‌های دوره‌های مقدماتی در بوشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول