اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه خبر داد:

توقف حفاری‌ها در آستانه بازگشایی مدارس سربیشه

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه از توقف حفاری‌ها در آستانه بازگشایی مدارس سربیشه خبر داد و گفت: شهر باید در آستانه مهرماه بیش از گذشته تمیز باشد.

توقف حفاری‌ها در آستانه بازگشایی مدارس سربیشه
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور چهارشنبه‌شب در حاشیه نشست شورای ترافیک سربیشه در جمع خبرنگاران بر آموزش مباحث ترافیکی، خط کشی معابر سطح شهر و جلوگیری از هرگونه حفاری با توجه به نزدیک شدن به مهرماه و بازگشایی مدارس تاکید کرد و خواستار همکاری همه دستگاه‌های مرتبط شد.
وی با اشاره به مباحث ترافیکی و لزوم برخورد با تخلفات رانندگی تاکید کرد: تهیه، نصب و نگهداری تجهیزات الکترونیکی از قبیل عکسبرداری، فیلمبرداری و سامانه‌های ماهواره ای و نظایر آن برای ثبت تخلف و کنترل عبور و مرور در شهرها به عهده شهرداری‌ها و در خارج از شهرها به عهده وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل پایانه‌های کشور است که با هماهنگی راهنمایی و رانندگی ملزم به اجراء این ماده هستند.
فرماندار سربیشه گفت: بخش اعظمی از تخلفات از طریق دوربین‌ها شناسایی می‌شود و کمک بزرگی به پلیس می‌کند.
حسین‌پور افزود: مأموران نیز اجازه دارند متخلفین از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را پس از تشخیص تخلف و انطباق آن با میزان جرائم متوقف کنند و مشخصات وسیله نقلیه و راننده، زمان و محل وقوع تخلف و نوع آن و نیز مشخصات خود را در قبض جریمه درج و به راننده متخلف تسلیم کنند.
وی اضافه کرد: در صورتی که متخلف از دریافت قبض جریمه خودداری کند قبض صادر شده به منزله ابلاغ قانونی تلقی شده و ضمیمه سوابق نزد اداره راهنمایی و رانندگی مربوطه نگهداری می‌شود و چنانچه وسیله نقلیه در محل غیرمجاز متوقف باشد یا در صورت عدم حضور متخلف، قبض جریمه به بدنه خودرو الصاق می‌شود.
فرماندار سربیشه گفت: در صورتی‌که متوقف ساختن وسیله نقلیه مقدور نباشد یا تخلف توسط تجهیزات الکترونیکی ثبت شده باشد مراتب به نحو مقتضی به اطلاع دارنده وسیله نقلیه می‌رسد.
حسین‌پور با بیان اینکه عدم توجه به مسائل ترافیکی موجب وارد آمدن ضررهای مادی و فشارهای روحی و روانی به افراد جامعه می‌شود، گفت: اگر چه اجرای مسائل ترافیکی هزینه‌بر است و در ابتدا مورد اقبال عمومی قرار نمی‌گیرد و افراد در برابر انجام آن مقاومت می‌کنند، ولی فرهنگ‌سازی و ایجاد آمادگی روانی در بین جامعه موجب قبول و سبب کاهش فشارهای روانی ناشی از سوانح می‌شود.
انتهای پیام/خ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول