اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

واحد نظارت بر حفاری‌های اردبیل راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به گستردگی کار حفاری در سطح شهر و ضرورت نظارت بر آنها شایسته است واحد نظارت بر حفاری‌ها در شهرداری اردبیل راه‌اندازی شود.

واحد نظارت بر حفاری‌های اردبیل راه‌اندازی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا دباغ‌عبداللهی صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: برخی از دستگاه‌های خدمات‌رسان با واگذاری کار حفاری به پیمانکاران نا‌آشنا هم در حفاری و هم در ترمیم آن خسارات هنگفتی را به شهروندان و شهرداری وارد می‌کنند که جا دارد به این حفاری‌ها بیشتر نظارت شود.
وی با انتقاد از حفاری یکی از دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرک کارشناسان گفت: اخیراً در فاز سه شهرک کارشناسان حفاری را مشاهده کردیم که نه تنها دقیق و اصولی انجام نشده بلکه جدول‌گذاری‌ها و آسفالت کنار منطقه حفاری نیز به شدت تخریب شده بود در حالی که پیمانکار خود را پاسخگو و ملزم به ترمیم آسیب‌های ناشی از این حفاری نمی‌داند.
این عضو شورا بیان داشت: واحد نظارت شکل گرفته در شهرداری می‌تواند به صورت دقیق در صدور مجوز و تحویل کار بر اقدامات انجام شده نظارت کرده و از وارد آمدن خسارات هنگفت به بیت‌المال و شهرداری جلوگیری کند.
وی در ادامه به حادثه ناگوار پارک شیراز و قطع نخاع دو جوان سوار شده به دستگاه‌های شهر بازی اشاره کرد و افزود: این حادثه نشان می‌دهد که باید بر فعالیت دستگاه‌های غیر استاندارد شهر بازی نظارت بیشتر داشته باشیم تا برخی آسیب‌های احتمالی گریبان ما را نگیرد.
دباغ‌عبداللهی ادامه داد: اخیرا مشاهده شده که در پارک آزادی اردبیل دستگاه فرسوده و از رده خارج شده بازی کودکان جوشکاری و ترمیم شده و برای نصب در این پارک مهیا شده است در حالی که همچنان از استاندارد بودن این دستگاه بازی نگران هستیم و ضرورت دارد شهرداری بر استاندارد بودن این دستگاه‌ها به ویژه چرخ فلک بیشتر و بهتر نظارت کند.
این عضو شورا در ادامه با انتقاد از نصب تابلوها بدون رعایت فاصله استاندارد در برخی از معابر و گذرگاه‌های شهری، اظهار داشت: در برخی از نقاط شهر شاهد نصب تابلوهای با ارتفاع پایین هستیم که نه تنها برای تردد مردم حادثه آفرین است بلکه برای افراد نابینا مشکلاتی را به بار آورده و این نشانه آشکاری از تجاوز به حقوق شهروندان است.
وی همچنین از اجرای پله برای احداث خود‌پرداز بانک مسکن در خیابان مصلی و برخی از طرح‌های مشابه انتقاد کرد و افزود: نباید اجازه دهیم در پیاده‌روهای شهر بانک‌ها و برخی موسسات اقدام به احداث پله بکنند چرا که این امر آشکارترین تخلف در پیاده‌رو محسوب می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول