اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 140 میلیون ریال محقق می‌شود؛

راه‌اندازی شبکه اینترانت در کتابخانه فردوس

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: برای راه‌اندازی شبکه اینترانت در محل کتابخانه عمومی فردوس و خرید سخت افزار و نرم‌افزارهای مورد نیاز بر اساس نظر کارشناس فناوری استان حدود 140 میلیون ریال برآورد شده است.

راه‌اندازی شبکه اینترانت در کتابخانه فردوس
ه گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال چهارشنبه‌شب در نشست انجمن کتابخانه عمومی فردوس راه‌اندازی شبکه اینترانت و تجهیز کتابخانه به میز و صندلی را از ملزومات مورد نیاز این مرکز عنوان کرد.
وی گفت: مبلغ اختصاص یافته برای تجهیز کتابخانه که از محل اعتبار راه‌اندازی به تجهیز کتابخانه عمومی فردوس اختصاص داده شده است پیرو دستور کتبی استاندار و مصوبه شورای اداری شهرستان توسط اداره امور کتابخانه‌ها هزینه می‌شود.
اقبال با اشاره به اینکه در سال جاری احداث کتابخانه مرکزی در شهرستان فردوس محقق نشد، افزود: هدف عمده ما ایجاد فضا و امکانات مناسب و در خور مراجعین است که بزودی این مهم صورت می‌گیرد.
رئیس اداره امور کتابخانه‌های شهرستان فردوس نیز از اجرای برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس خبر داد.
ملیحه اسدی برگزاری نمایشگاه تازه‌های نشر دفاع مقدس، عضویت نیمه بهای بسیجیان، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های اجرایی اداره امور کتابخانه‌های فردوس در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
وی افزود: اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس مستلزم همکاری ارگان‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش است.
اسدی تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مدارس باید رابطین فرهنگی از بین دانش‌آموزان انتخاب تا اطلاع‌رسانی و تبلیغات در زمینه مسابقات و سایر برنامه‌های فرهنگی در مدارس توسط این افراد انجام شود.
رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس از برگزاری جشنواره انشای قشنگ در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره از مصوبات سومین جلسه کانون ادبی کتابخانه است.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه نگارش عنوان کرد و افزود: امید است تا با شناسایی افراد مستعد در آینده نزدیک شاهد تشکیل انجمن نویسندگان کوچک در شهرستان باشیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس نیز با اعلام آمادگی در راستای همکاری با اداره امور کتابخانه‌های شهرستان گفت: موضوع کتاب و کتابخوانی همواره دغدغه اصلی آموزش و پرورش بوده است.
حسین وحیدی افزود: اداره آموزش و پرورش فردوس در هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های متنوعی نظیر برپایی نمایشگاه کتاب، نواختن زنگ کتاب و برگزاری مسابقات کتابخوانی را اجرا می‌کند که در سال جاری نیز این برنامه‌ها به نحو مطلوب‌تری انجام می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول