اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بابل؛

نخستین مجمع خیرین کتابخانه‌ساز تشکیل شد

خبرگزاری فارس: نخستین مجمع خیرین کتابخانه ساز در بابل تشکیل شد.

نخستین مجمع خیرین کتابخانه‌ساز تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران بعدازظهر امروز در نخستین جلسه تشکیل مجمع خیرین کتابخانه‌ساز بابل در سخنانی اظهار داشت: کتاب محصول فکر، اندیشه انسان و عنصر کتاب نماد و سمبل علم و آگاهی است.
محمد اسماعیل امامزاده با اشاره به  مهم برشمردن تحقق اهداف فرهنگی ایران در سال 1404 خاطرنشان کرد: به منظور رسیدن به ایران اسلامی 1404، برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های اساسی بوده که بدون در نظر گرفتن این اهداف فرهنگی به تعبیر مقام معظم رهبری چیزی جز ضلالت و گمراهی نیست و در این باره کتاب و کتابخوانی به عنوان امر مهم و صد درصد فرهنگی مورد تاکید است.
وی تصریح کرد: خیران ثابت کردند هر جا و هر زمانی که جامعه در قسمتی دچار لغزش شود و دولت نیز در آن زمینه ناتوان باشد وارد میدان شده و با همت و تلاش آن مشکل را برطرف می‌کنند.
فرماندار بابل نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری توجه به مسائل کتاب و کتابخوانی و لزوم توجه به این امر مهم فرهنگی است، در این باره پیشرفت و تعالی هر کشور به میزان مطالعه و کتاب بستگی دارد.
یدالله افشار مقدم با اشاره به اینکه شهرستان بابل با دارا بودن مراکز متعدد دانشگاهی و حوزه‌های علمیه دینی از یک صبغه دیرینه فرهنگی  خاصی برخوردار است، بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان بابل از استعدادهای بالای فرهنگی برخوردار بوده نیاز است درباره گسترش فضای کتابخانه‌ها با همت خیران بابلی که همواره به فکر رشد و شکوفایی شهرستان بابل بوده و در زمینه ساخت مدرسه، مسجد و مراکز درمانی از خیرین کشور پیشگام هستند در بخش ساخت کتابخانه نیز شاهد فعالیت این خیران باشیم.
 در پایان اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره انجمن خیران کتابخانه ساز بابل معرفی و بازرسان  اصلی و علی البدل این انجمن نیز انتخاب شدند.
انتهای پیام/ص20 
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول