اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

کمک 160میلیون ریالی بسیجیان به مردم سومالی

خبرگزاری فارس: معاون بسیج مساجد و محلات سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت: بسیجیان چهارمحال و بختیاری 160میلیون و 563 هزار ریال به مردم قحطی زده سومالی کمک کردند.

کمک 160میلیون ریالی بسیجیان به مردم سومالی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسلم علی بیگی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک رسانی به مردم مسلمان نیازمند سومالی پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات استان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی بسیجیان و اقشار مختلف مردم کردند.
وی افزود: این میزان کمک از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون برای کمک به مردم نیازمند سومالی جمع‌آوری شده است.
علی بیگی ادامه داد: مبالغ جمع‌آوری شده برای کمک به قحطی‌زدگان سومالی به شماره حساب 284000 مؤسسه مالی اعتباری مهر واریز شده است.
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه قمر بنی هاشم(ع) در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس بر ضرورت گرامیداشت دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: حیات تمام انسان‌ها در گرو خدمت‌رسانی به همنوع خود و منشأ اثرگذار بودن برای مردم است.
وی از هشت سال دفاع مقدس به عنوان دوران اوج ایثار، فداکاری و مقاومت نام برد،‌ گفت: پاسداشت تمامی اصول و مبانی انقلاب و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی رسالت تمام آحاد ملت است.
علی بیگی تصریح کرد: اتکا بر بصیرت و اصل تزلزل‌ناپذیر ولایت فقیه اساسی‌ترین عامل موفقیت در عرصه‌های گوناگون و ناکام گذاشتن دشمنان نظام انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه امروزه نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان در اوج اقتدار و عزت است، گفت: اگر امروز استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی اقدام به تهدید و تحریم همه جانبه علیه نظام جمهوری اسلامی زده‌اند به دلیل اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی است.
علی بیگی با اشاره به رسالت عظیم قشر فرهیخته بسیج در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن افزود: در این برهه از زمان که جنگ نرم دشمن درصدد نفوذ در سنگرهای معنوی جوانان است نقش‌آفرینی بسیج به منظور مبارزه علیه جنگ نرم دشمن بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
وی با بیان اینکه تاریخ اسلام هرگز ایثار و پاک‌باختگی سرو قامتان جبهه حق علیه باطل را به فراموشی نخواهد سپرد، خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌ها و دست‌آوردهای دفاع مقدس و آینده نسل جوان امروز و آینده را تضمین می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول