اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ديّر خبر داد:

کمک 50 میلیون ریالی فرهنگیان دیر به مردم سومالی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان ديّر گفت: فرهنگیان این شهرستان 50 میلیون ریال به مردم قحطی زده سومالی کمک کرده‌اند.

کمک 50 میلیون ریالی فرهنگیان دیر به مردم سومالی
یونس باربرز امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با وجود مشاهده صحنه‌های رنج و محرومیت مردم مسلمان این کشور و درخواست مکرر فرهنگیان، امسال مبلغ 50 میلیون ریال از طرف فرهنگیان این شهرستان به مردم سومالی کمک شد.
وی هدف از این کار را جلب رضایت خداوند، فریادرسی مسلمانان و مشارکت در امر خیر ذکر کرد.
باربرز افزود: فرهنگیان این شهرستان در تمام صحنه‌های کمک رسانی پیشگام امر خیر و نیکو هستند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: ستاد پروژه مهر با برپایی جلسه و تشکیل کمیته های مختلف فعالیت‌های خود را در جهت اجرای مطلوب برنامه ها از تیرماه آغاز کرده است.
وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه ریزی‌های لازم و به‌موقع از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و نسبت به اهمیت این موضوع اهتمام ویژه‌ای بورزیم.
باربرز با بیان اینکه آماده سازی مطلوب محیط و اداره آموزشی مدارس در نوبت صبح از اهداف وزارت آموزش و پرورش است، ادامه داد: تأثیر آن در تقویت روحیه و شادابی دانش آموزان بسیار و این اداره تمام تلاش‌های خود را در محقق کردن این امر به‌عمل میآورد.
وی پروژه مهر را به عنوان یک راهبرد جامع نگر توصیف و بیان کرد: باید همه امور مربوط به آموزش و پرورش را به دقت مدنظر داشته باشند و در این مسیر نباید جزیی‌‌ترین مورد نیز فراموش شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دیر ضمن توصیه به اعضاء ستاد پروژه مهر مبنی بر استفاده بهینه از تجارب سال‌های گذشته خاطر نشان کرد: قطعاً با شناخت صحیح از مشکلات و همچنین تنگناهای گذشته امسال باید گام‌های مؤثرتری در این بحث برداشته شود.
باربرز گفت: شهرستان دیر در بسیاری از زمینه‌ها در سطح استان پیشتاز است و مدیر کل و معاونان اداره کل همواره نگاه مثبت و خوبی به این شهرستان دارند.
وی تصریح کرد:  معلمان مهم‌ترین رکن در این اداره هستند و همه اعم از مدیران و معلمان باید دست به دست هم بدهیم و برای سربلندی استان و کشور و شهرستان فعالیت کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول