اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری باشت:

راه روستایی "تنگ‌آب" آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه وترابری شهرستان باشت با اشاره به تکمیل راه روستایی تنگ آب گفت: این محور در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

راه روستایی "تنگ‌آب" آماده بهره‌برداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، قربان‌علی مرادی ‌در حاشیه بازدید از این راه روستایی اظهار داشت: در چند ساله گذشته کارهای بسیار خوب و ارزشمندی در بخش احداث و تکمیل راه‌های روستایی انجام شده است.
وی از راه به عنوان مهم‌ترین عامل توسعه روستا یاد کرد و ابراز داشت: راه نقش مهمی در اقتصاد و خدمات‌رسانی به روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر دارد.
رئیس اداره راه و ترابری‌ باشت با بیان اینکه دولت‌های نهم و دهم توجه خاصی به توسعه روستاها داشته‌اند، افزود: احداث و تکمیل راه‌های روستایی نمونه بارزی از توجه دولت به امر خدمات‌رسانی به روستاهاست.
مرادی بیان داشت: ‌راه روستایی تنگ آب با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال که اعتبار آن از محل اعتبارات استانی تامین و هزینه شده، احداث شد.
این مدیر راه‌سازی در شهرستان باشت با بیان اینکه راه روستای تنگ آب با مشخصات راه روستایی احداث شده است، اظهار داشت: این محور 2.5 کیلومتر  طول و 5.5 متر عرض دارد و دارای شانه خاکی به عرض یک متر است.
وی به سخت‌گذر و صعب‌العبور بودن این محور اشاره کرد و افزود: برای احداث این راه روستایی بیش از 30 هزار متر مکعب خاکبرداری، 11 هزار مترمکعب خاک‌ریزی و 430 مترمکعب بنایی بوده که 4 دستگاه پل نیز در آن احداث شده است.
مرادی تصریح کرد: علاوه بر روستای تنگ آب با جمعیتی بالغ بر 20 خانوار، باغات و مزارع کشاورزی در طول محور نیز از نعمت این جاده برخوردار شدند. 
رئیس اداره راه و ترابری باشت به زیرسازی فاز بعدی محور ده‌بزرگ به پیچاب اشاره کرد و گفت: کار قیر پاشی 5 کیلومتر از این محور روستایی انجام شده و به‌زودی عملیات آسفالت آن نیز انجام می‌شود
وی آسفالت یک کیلومتر از جاده دمیه،  تکمیل پل 8 متری برمامیون و خاکریزی جاده تلخاب بیدک را از دیگر طرح‌های در حال احداث راه‌سازی روستایی در باشت برشمرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول