اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری آمل خبر داد:

بهره‌برداری از 11 پروژه راه روستایی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان آمل گفت: 11 پروژه راه روستایی هفته دولت در شهرستان آمل به بهره‌برداری میرسد.

بهره‌برداری از 11 پروژه راه روستایی در آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، قاسم رمضانی بعدازظهر امروز در آیین افتتاح زیرسازی و آسفالت راه روستایی نجارمحله و کردخیل بخش دابودشت با اشاره به اینکه برای احداث این راه‌های روستایی 700 میلیون تومان هزینه شده است، بیان داشت: تعداد چهار راه روستایی در بخش لاریجان و مابقی در بخش‌های دیگر شهرستان آمل مورد بهره‌برداری قرار میگیرد.
وی با بیان اینکه ازاین طرح‌ها حدود یکهزار خانوار بومی بهره‌مند میشوند، گفت: در فصل تابستان و به دلیل ییلاق‌نشینی دوهزار خانوار روستایی از راه‌های روستایی آسفالته برخوردار میشوند.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان آمل با اعلام اینکه این مسیرهای روستایی در عرض 5.5 متر و با ضخامت پنج سانتیمتر آسفالت شده‌اند، تصریح کرد: دو دهنه پل در روستاهای شاهاندشت و نمارستاق بخش لاریجان در این هفته به بهره‌برداری میرسد.
به گفته وی برای احداث این پل‌ها، 146 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
رئیس اداره راه و ترابری آمل با اعلام اینکه برای سال ‌جاری 30 پروژه راه‌ روستایی برای شهرستان آمل تعریف شده است، افزود: برای آسفالت و زیرسازی این راه‌ها 2.5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
فرماندار آمل نیز در این مراسم در سخنانی توجه دولت در سال‌های اخیر به مناطق محروم و روستاها را قابل توجه عنوان کرد و گفت: نگاهی که امروز دولت به این روستاها دارد مانند نگاه رجایی و باهنر است که اعتقاد داشتند باید به مردم این مناطق توجه بیشتری شود.
یدالله اکبرزاده با بیان اینکه راه‌های روستایی به دلیل  موقعیت جغرافیایی این مناطق از نیازهای اساسی است، افزود: برای دسترسی آسان‌تر کشاورزان به شهرها و اراضی و باغات راه روستایی باید مورد توجه قرار گیرد.
 انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول