اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه پاییزه صورت می‌گیرد؛

توزیع 32هزار جلد دفترچه دانش‌آموزی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل گفت: در نمایشگاه پاییزه امسال آمل 32هزار جلد دفترچه با قیمت تنظیم بازار عرضه می‌شود.

توزیع 32هزار جلد دفترچه دانش‌آموزی در آمل
عباسعلی زمانی در حاشیه افتتاح نمایشگاه پاییزه آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه این نمایشگاه از صبح امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، افزود: این نمایشگاه همزمان با سراسر کشور و در آستانه بازگشایی مدارس برای تهیه مایحتاج عموم دایر شده است.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه پاییزه امسال آمل 120 غرفه برقرار شده است، اظهار داشت: گروه کالایی لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک، لوازم بهداشتی، مواد غذایی و مواد پروتئینی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل با تاکید بر اینکه نمایشگاه پاییزه امسال آمل از امروز تا 29 شهریور ماه دایر است، تصریح کرد: این نمایشگاه در بلوار شهید مطهری روبه‌روی شهرک بسیجیان از ساعت 10 صبح تا 9 شب دایر است.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل با اعلام اینکه در این نمایشگاه 32هزار جلد انواع دفترچه‌های دانش‌آموزی با قیمت مناسب و تنظیمی بازرگانی ارائه می‌شود، یادآور شد: در نمایشگاه پاییزه امسال یک غرفه رایگان برای ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب برای عرضه البسه، مانتو و مقنعه دایر شده است.
وی با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس از 10 شهریور ماه تا 10 مهر ماه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در این شهرستان اعمال شده است، گفت: این طرح نظارتی بر کالاهای پرتقاضای این ایام است که توسط بازرسان بازرگانی و اصناف صورت می‌گیرد.
وی با اعلام اینکه در هفته گذشته 657 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی این شهرستان صورت گرفته است، تصریح کرد: برای این تعداد 102 مورد پرونده تخلف تشکل شده است.
  انتهای ‌پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول