اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

تفکر بسیج گره‏گشای همه مشکلات انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شاهرود گفت: فرهنگ و تفکر بسیج، گره‌گشای همه‌ مشکلات در طول انقلاب بوده و خواهد بود.

تفکر بسیج گره‏گشای همه مشکلات انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حسین ابوترابی پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در نشستی که به همین منظور در شاهرود برگزار شد، به لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: اگر بخواهیم تعریفی از هشت سال دفاع مقدس داشته باشیم، باید بگوییم این دوران نمایش اوج رشادت، شجاعت، ایثار و جوانمردی ملتی سربلند و مجموعه‏ای از معارف و آموزه‌های کاربردی و راهبردی در حوزه‏های مختلف سیاسی، علمی، اقتصادی و نظامی‌ است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شاهرود در ادامه با اشاره به دلایل تکرار گرامیداشت هفته دفاع مقدس در هر سال گفت: یادآوری روزهای حماسه‌ای که در تاریخ نظیر ندارد ملتی چنین برگ زرینی در کارنامه خود ثبت کرده باشد، بسیار لازم است و باید این عزت به نسل‌های جوان که مورد هجوم دشمنان هستند منتقل شود.
ابوترابی با تمجید از مردم انقلابی ایران اسلامی تصریح کرد: مردم ما ملتی بزرگ هستند که با رشادت و شهادت‌طلبی نظم نوین جهانی طراحی شده از سوی مستکبران عالم را بر هم زدند و با توانمندی خویش دشمنان را به ذلت کشاندند.
وی در خصوص برنامه‏های هفته دفاع مقدس در شاهرود اضافه کرد: هفته دفاع مقدس امسال در شهرستان با رژه بسیجیان همراه با نیروهای مسلح آغاز می‏شود.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شاهرود اضافه کرد: در ادامه، رزمایش فرهنگ رزمی ولایت برای نخستین بار در مرکز شهرستان اجرا می‌شود و در طول هفته دفاع مقدس مراسم ویژه گرامیداشت در کلیه پایگاه‏های مقاومت برگزار خواهد شد.
ابوترابی هدف از برپایی نمایشگاه و برگزاری رزمایش میدانی را یادآوری تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شاهرود افزود: با توجه به اقدامات خصمانه دنیای استکبار علیه ملت مظلوم ایران، لازم است نسل جوان ما با اقدامات و نقشه‌های دشمن آشنا شوند و با برگزاری این نمایش و رزمایش می‌خواهیم قسمتی از تاریخ مبارزه و شیوه‌های مبارزه علیه دشمن را به نسل جوان منتقل کنیم.
وی در خصوص رابطه دفاع مقدس و جنگ نرم ادامه داد: واژه‌ جنگ را به تحمیل اراده از طرفی به طرف دیگر معنی کرده‏اند اما شیوه تحمیل اراده متفاوت است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شاهرود بیان کرد: در مقطعی از طریق جنگ سخت و نیمه سخت و اکنون هم با جنگ نرم دشمن مواجه هستیم و دشمن از این طریق اهداف خود را دنبال می‏کند و ملت عزیز و جوانان غیور ما هم شیوه‌های دشمن را شناخته‌اند و مقابله می‏کنند که مثل همیشه پیروزند.
ابوترابی در ادامه با اشاره به راه‏های آشنایی جوانان با دفاع مقدس اضافه کرد: جوانان از طریق مطالعه تاریخ انقلاب و جنگ تحمیلی و شرکت در اردوهای راهیان نور که گنجینه‏ای از معارف ارزشی است و از این طریق با بخشی از امکانات منهدم شده دشمن آشنا شده و به مظلومیت و در عین حال، به استقامت ملت ایران پی خواهند برد.
وی با اشاره حضور فعال بسیج در انقلاب افزود: بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی کارنامه‏ای درخشان از خود به جای گذاشته زیرا تکلیف محور بوده و این تفکر حلاّل همه مشکلات نظام است. 
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شاهرود عنوان کرد: بسیجیان جنگ را با همین عقیده و سازندگی و کمک به مسئولان نظام را با همین تفکر ادامه داده‌اند و اکنون هم با توجه به جنگ نرم هوشمندانه در همه عرصه‏های کشور فعال هستند.
وی با اشاره به نقش نظام تربیتی صالحین در بسیج گفت: این نظام تربیتی در مقابله با شیوه‌ طراحی جنگ توسط دشمن به کارگرفته شده و این فعالیت تا پایین‌ترین رده تشکیلاتی بسیج ادامه دارد و تاکنون برکات زیادی همراه داشته است.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه شاهرود در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امید می‌رود با حضور با نشاط جوانان در حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین و همکاری صاحبان فکر و اندیشه در جامعه هر روز موفق تر از گذشته باشد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول