اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با فارس؛

دشمنان خارجی، جریان انحرافی و عوامل فتنه 88 به دنبال چالش در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان خارجی، جریان انحرافی و فتنه‌گران 88 به دنبال چالش‌ در انتخابات مجلس نهم هستند.‌

دشمنان خارجی، جریان انحرافی و عوامل فتنه 88 به دنبال چالش در انتخابات هستند
حبیب‌الله بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ‌دشمنان خارجی خواستار برچیده شدن ‌نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: ‌جریان انحرافی به دنبال رأیهای خاکستری است و ‌عوامل فتنه 88 نیز چون اسلامیت نظام را قبول ندارند، میخواهند به نظام صدمه بزنند.

وی نفی اسلامیت یا جمهوریت نظام را موجب ایجاد تفرقه و سوء‌استفاده دشمنان دانست و ادامه داد: برخی جمهوریت نظام را زیر سؤال میبرند و عده‌ای اسلامیت آن‌را؛ حال آنکه اینها دو بال نظام هستند که در کنار یکدیگر، همواره توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

قائم‌‌مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: همه باید به سخن حضرت امام (ره) که میفرمودند ‌جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد‌، ملتزم باشند تا انقلاب صدمه نبیند.

بوربور با اشاره به اینکه "مردم ایران دارای اعتقادات مذهبی بوده و در همه تصمیم‌گیریهای نظام حضور داشته‌اند و خواهان برقراری عدالت هستند"، به هشدار رهبر معظم انقلاب درباره تبدیل انتخابات به چالش امنیتی برای نظام اشاره و اضافه کرد: عملکرد جریان انحرافی ‌که موضع دو پهلو ‌در برابر فتنه گرفت‌ و نیز عوامل فتنه 88 دلیل این هشدارهای رهبر معظم انقلاب است چرا‌که اگر به خاطر داشته باشیم، رهبری فرمودند که فتنه بزرگتری در راه است که ‌این فتنه بزرگتر را همین جریان انحرافی میخواهد به وجود بیاورد.

وی افزود:  دشمنان خارجی ،جریان انحرافی و فتنه‌گران 88 به دنبال چالش‌ در انتخابات مجلس نهم هستند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه تفرقه‌‌ اصولگرایان و وفاداران به نظام از نقشه‌های شوم دشمن است، گفت: اگر کسی انحراف نداشته و قدرت‌طلب نباشد، اسیر توطئه دشمن نخواهد شد.

بوربور درباره شبهه‌افکنی همراهان فتنه 88 درباره انتخابات مجلس نهم نیز گفت: افرادی که چنین شبهه‌هایی را ایجاد میکنند‌، به اصل نظام اعتقاد ندارند و تاریخ را هم فراموش کرده‌اند.

وی افزود: وقتی آقای خاتمی رئیس جمهور شد، انتخابات را اصولگرایان برگزار کردند و وقتی آقای احمدینژاد رئیس‌جمهور شد و همچنین انتخابات مجلس هفتم با پیروزی اصولگرایان پایان یافت، اصلاح‌طلبان مسئول برگزاری انتخابات بودند و همان رایی که مردم دادند، محقق شد، بنابراین این حرف‌ها اعتباری ندارد.

بوربور با اشاره به اینکه چنین حرف‌هایی از سر نداشتن رأی از سوی برخی جریان‌ها مطرح میشود، گفت: جریان‌های سیاسی رسمی باید فعال شوند و در رسانه‌ها درباره این توطئه، روشنگری کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول