اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار فارس:

نمایندگان مجلس انتظارات ما را برآورده نکردند

خبرگزاری فارس: رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس گفت: نمایندگان فارس در مجلس در این دوره انتظارات ما را برآورده نکردند.

نمایندگان مجلس انتظارات ما را برآورده نکردند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی شهرداری شیراز، مهرزاد مویدی در نشست اعضای هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس با مسئولان حوزه معاونت فرهنگی شهرداری شیراز، با انتقاد از عملی نشدن وعده‌های برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتظار جامعه کارگری از نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی در استان فارس برآورده نشد.
وی برای تعامل با حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اعلام آمادگی کرد و افزود: این تعامل به جامعه کارگری در شیراز کمک قابل توجهی می‌کند.
مویدی ادامه داد: با توجه به اینکه درصد بیشتری از جمعیت شهری را جامعه بزرگ کارگری تشکیل می‌دهد، با تمام توان در انجام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار شهرداری هستیم.
در ادامه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: مشارکت‌های مردمی در بحث ایمنی و سلامت اجتماعی را به صورت جدی دنبال می‌کنیم.
محمد فرخ زاد با اشاره به وجود بیش از 50 مرکز فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: خصوصیت مثبت این مجموعه‌ها، پراکندگی آنها در سطح شهر است که مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب و بالای جامعه کارگری در سطح شهر شیراز افزود: با توافقات قبلی با بسیج کارگری شیراز هم‌اکنون بسیجیان کارگر می‌توانند از تمام امکانات و کلاس‌های دائر در مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری با تخفیف 20 درصد استفاده کنند.
فرخ‌زاده اضافه کرد: به زودی تمام کارگران و خانواده‌های آنها می‌توانند بر اساس توافقات اولیه با کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس با شرایطی که در آینده نزدیک اعلام می‌شود، از این مزایا بهره‌مند شوند.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز با بیان اینکه اقداماتی را به منظور استفاده عادلانه تمام شهروندان از امکانات فرهنگی و اجتماعی در دستور کار داریم، ابرازداشت: تلاش خود را می‌کنیم تا مردم کمترین فاصله را از نظر امکانات شهری با یکدیگر داشته باشند.
فرخ‌زاده با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، گفت: باید خانواده‌ها را از این هجمه‌ها مصون‌سازی و در شیراز به عنوان شهر اخلاق الهی و سومین حرم اهل بیت (ع) اهدافی را ترسیم و به سمت آنها حرکت کنیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول