اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه اعلام کرد:

ایجاد شرکت تعاونی برای کارگران شهرداری ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: ایجاد شرکت تعاونی برای کارگران شهرداری ارومیه و با عضویت آنها در دستور کار قرار دارد.

ایجاد شرکت تعاونی برای کارگران شهرداری ارومیه
علیرضا عصمت‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بر این اساس شهرداری ارومیه برای واگذاری خدمات شهری به بخش خصوصی به جای عقد قرارداد با شرکت‌های خصوصی و به کارگیری کارگران در قالب این شرکت‌ها با شرکت تعاونی قرارداد منعقد می‌کند.
وی با بیان اینکه ایجاد شرکت تعاونی می‌تواند بسیاری از مشکلات کارگران شهرداری ارومیه را حل کند، تصریح کرد: تمام اعضای این شرکت تعاونی کارگران شهرداری ارومیه خواهند بود و در این زمینه شاهد ایجاد رضایت بین کارگران می‌شویم.
این مسئول با بیان اینکه تمام اعضا در این شرکت تعاونی از حقوق مساوی برخوردار هستند، افزود: این شرکت تعاونی موظف است آن دسته از کارگرانی که به آنها نیاز است به نام شرکت تعاونی پذیرش کند.
عصمت‌پرست با اشاره به بیمه کارگران شهرداری ارومیه، خاطرنشان کرد: بیمه کارگران شهرداری که در قالب این تعاونی‌ها فعالیت می‌کنند به شهرداری ارومیه مربوط نخواهد شد.
وی بر ایجاد عدالت توسط شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: با ایجاد این شرکت تعاونی عدالت بین کارگران شهرداری ایجاد می‌شود و قیمت تمام شده پروژه‌ها نیز کاهش خواهد یافت.
این مسئول با بیان اینکه در این راستا حقوق کارگران محفوظ می‌ماند، افزود: با ایجاد این شرکت تعاونی بخش خصوصی که رعایت حق و حقوق کاری را نمی‌کنند حذف می‌شوند.
شهردار ارومیه با اشاره به تعداد کارگران و کارکنان شهرداری ارومیه، اعلام کرد: بیش از یک هزار و 200 نفر نیروی شرکتی در شهرداری ارومیه فعالیت دارند و علاوه بر این 800 نیروی رسمی و قراردادی نیز در شهرداری ارومیه فعال هستند.
عصمت‌پرست گفت: علاوه بر این تعداد کارگر و کارمند تعداد نامشخص کارگر حجمی نیز برای شهرداری ارومیه کار می‌کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول