اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور شعب بانک شهر خبر داد:

ساماندهی بافت‌های فرسوده با مشارکت شهرداری ارومیه

خبرگزاری فارس: معاون امور شعب بانک شهر گفت: ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری ارومیه با جلب همکاری این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

ساماندهی بافت‌های فرسوده با مشارکت شهرداری ارومیه
عیسی قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرداری ارومیه با تامین مالی از محل منابع اوراق مشارکت برای بهسازی بافت فرسوده اقدام کرده است لذا برای تسریع بخشیدن به این قبیل اقدامات، همکاری‌های لازم از سوی مسئولان بانک شهر صورت می‌گیرد.
وی افزود: در زمینه احیای بافت‌های فرسوده، بانک شهر به عنوان بانک عامل در کنار شهرداری این شهرستان قرار می‌گیرد لذا برای اینکه شهرداری به اهداف تعریف شده در این زمینه به‌ شکل مطلوب دست پیدا کند مسئولان این بانک از طریق ارائه خدمات، دادن مشاوره و حمایت‌های مالی از اعضای سیستم مدیریت شهری حمایت می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه برای جلب مشارکت‌های مردمی باید به اطلاع‌رسانی وسیع اقدام شود، یادآور شد: امروز نخستین روز فعالیت این بانک در ارومیه قلمداد می‌شود از‌ این ‌رو باید با هماهنگی روابط عمومی شهرداری ارومیه همچنین با همکاری شخص شهردار اقداماتی در زمینه تبلیغات محیطی و تبلیغات رسانه‌ای آغاز شود.
قهرمانی در ادامه به بهره‌برداری از تکنولوژی بلیط الکترونیک در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از بلیط الکترونیکی به عنوان تکنولوژی برتر گام موثری در راستای سیاست ایجاد دولت الکترونیک برداشته می‌شود لذا با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف برای ارائه خدمات به همه شهروندان تلاش می‌شود.
این مسئول به‌ لزوم پشتیبانی رسانه‌های گروهی از این بانک تاکید کرد و گفت: برای اینکه اهداف تصریح شده در اساسنامه این بانک به شکل موثر و گسترده در لایه‌های مختلف جامعه و مناطق متعدد کشور صورت عملی به ‌خود بگیرد باید اصحاب رسانه به آشنا کردن مردم از خدمات این بانک اقدام کنند تا بین آنها رغبت و احساس نیاز برای استفاده از قابلیت‌های این بانک ایجاد شود.
معاون امور شعب بانک شهر اظهار داشت: امیدواریم افتتاح نخستین شعبه بانک شهر در ارومیه سرآغازی برای توسعه شعب در استان و افزایش باجه‌های خدمات‌رسانی باشد بنابراین برای عملی شدن مسئله فوق باید همه مسئولان و مدیران نهایت همکاری را با متولیان بانک داشته باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول