اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر خانه کارگر استان اصفهان:

عدم ثبات مدیریت به جامعه کارگری آسیب می‌زند

خبرگزاری فارس: دبیر خانه کارگر اصفهان با امتناع از گفت‌و‌گو در مورد جزئیات برکناری هوشنگ قادریان مدیرکل اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: عدم ثبات مدیریت به جامعه کارگری آسیب می‌رساند.

عدم ثبات مدیریت به جامعه کارگری آسیب می‌زند
اصغر برشان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مسائل مطرح شده در مورد برکناری و یا استعفای هوشنگ قادریان به عنوان مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر دلایل و جزئیات جابه‌جایی وی اظهار داشت: ترجیح می‌دهم در این شرایط در مورد این موضوع به تفصیل صحبت نکنم.
وی ادامه داد: تایید و یا تکذیب خود برای برکناری وی را اعلام نمی‌کنم اما به طور کلی به عدم ثبات مدیریت در کشور انتقاد دارم.
دبیر خانه کارگر استان اصفهان اصفهان اظهار داشت: عدم ثبات مدیریت در کشور ما که نمونه آن در سازمان تامین اجتماعی بوده است سبب وارد آمدن آسیب‌های فراوانی به جامعه تحت پوشش آنها به ویژه جامعه کارگری دارد.
وی بیان داشت: برکناری و یا جابه‌جایی مدیران کارآمد به سود جامعه تولید و اشتغال نیست و باید این مسئله به صورت ریشه‌ای در کشور برطرف شود.
برشان تصریح کرد: زمانی مدیری در جایگاه خود به موفقیت دست می‌یابد که از ثبات در سمت خود برخوردار باشد و این جابه‌جایی‌ها لطمه‌ای به کارآمد وی وارد نکند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول