اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید فیروزکوه:

95 درصد طرح‌های گلزار شهدای فیروزکوه انجام شد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه گفت: در حال حاضر 95 درصد طرح‌های گلزار شهدای شهرستان فیروزکوه انجام شده است.

95 درصد طرح‌های گلزار شهدای فیروزکوه انجام شد
حبیب‏الله امیری امروز در حاشیه دیدار خانواده شهدای فیروزکوه با نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان محلی این شهرستان اظهار داشت: این میزان از عملیات اجرایی در زمینه ساماندهی گلزار شهدا در 35 منطقه شهرستان فیروزکوه به انجام رسیده است.
وی با اشاره به مراسم برگزار شده برای خانواده شهدای فیروزکوه خاطرنشان کرد: مراسم دیدار با خانواده‏های معظم شهدا به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران هر ساله در شهرستان فیروزکوه برگزار می‌شود.
امیری تصریح کرد: هر ساله جانبازان، ایثارگران و آزادگان به اتفاق خانواده‏های خود و همچنین خانواده شهدا در این مراسم حاضر می‌شوند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه همچنین از حضور 600 نفر در ضیافت افطار خانواده‏های شهدا خبر داد و گفت: آیین ضیافت امسال با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد و در مجموع 600 نفر در این مراسم شرکت داشتند.
وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از هر مبحثی در اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران حائز اهمیت است.
امیری با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری یادآور شد: در این خصوص باید به این بیان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: همه باید در هر مراسم و آیین ملی و مذهبی نام شهدا را به عنوان بهترین الگوهای رفتاری جوانان مطرح کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول